Dinsdag, Woensdag (open op feestdagen)
Toon telefoonnummer

Charlotte

Een echt aanrader!

Zeer tevreden! Prijs kwaliteit, zeer goed! Perfecte, vriendelijke bediening. Nog nooit eerder zo'n lekkere paling gegeten. Hier komen we nog terug.

Anja

Helaas teleurstellend

We zijn met een grote groep gaan eten in dit restaurant. Helaas was niet iedereen aan tafel tevreden. De salades, zeetong en ossenhaas vielen in de smaak. De paling was een ander verhaal. Dit was duidelijk overschot van de vrijdagavond waarop je à volonté paling kan eten. De paling had geen beet meer en de roomsaus was te dik van het meerdere keren opwarmen. Ikzelf koos voor de Ierse rib eye, met als bakwijze tussen à point en bien cuit. De eerste heb ik moeten terugsturen. Was een stuk schoenzool. Wel positief is het feit dat men onmiddellijk aanbod mij een nieuw stuk vlees te bakken. Helaas was de cuisson van de tweede steak ook niet goed. Bepaalde stukken waren gewoonweg rauw. Bij het afruimen vroeg een eerste ober of we tevreden waren. Ik merkte op dat mijn tweede steak ook niet correct gebakken was maar dat ik het gênant vond het nogmaals terug te sturen. De ober gaf aan dat ik dit had mogen doen. Duidelijk iemand met ervaring en dit vond ik bijzonder sympathiek. De andere ober die mijn bord afruimde stelde me ook de vraag. Ik gaf dezelfde opmerking als aan de andere ober, maar deze jong snaak vond het nodig om in discussie te treden over de cuisson. Zijn conclusie was dat wat ik wou technisch onmogelijk was. Als dat het geval is, dan moet men mij daar op wijzen op het ogenblik dat men mijn bestelling opneemt. Ik vond het feit dat hij het nodig vond om zo in discussie te treden met mij echter ongepast en zelfs onbeleefd. De andere meisjes die ons bedienden waren wel zeer vriendelijk. Ik had wel de indruk dat ze wat onderbemand waren. De desserts lieten ook lang op zich wachten en de ene cappuccino werd pas 10 minuten na de rest gebracht. Prijs/kwaliteit: niet goed. Vrij prijzig voor niet zo'n goede kwaliteit. Bediening: op die ene jonge ober na vriendelijk en correct voor dit type restaurant. Conclusie: niet echt een aanrader. Ik heb al beter gegeten, zeker voor de gehanteerde prijzen.