Toon telefoonnummer Email Website

Op wandelafstand van de Korenmarkt is het aangenaam vertoeven in Brasserie Het Volk. U kunt hier steeds terecht voor een hongerstillende snack, een uitgebreid te dineren of een dagschotel in buffetformule voor 16 euro per persoon en dit 7 op 7. De keuken is typisch Belgisch – bewijs hiervan is de voortreffelijke stoverij - en wordt aangevuld met seizoensgebonden suggesties. Daarnaast leent Het Volk zich ook prima voor feesten vanaf 75 tot 500 personen. Men creëert graag een concept op maat! Bij mooi weer is het dubbel genieten van al dit lekkers op het binnenterras, een oase van rust in het centrum van Gent. Alvast smakelijk!

TERRAS OPEN VANAF MAART

André

Brasserie Het Volk beoordeling

De lunch buffet formule,was een schot in de roos.Smaken waren evenwichtig,gewoon een aanrader! Service:zeer vriendelijk en attentvol.

Marie

Een bezoekje waard

Zeer goed restaurant voor een toerist of bezoeker van de stad Gent. Een prijs die voor de kwaliteit en het aangebodene zeker de juiste is.

Ann

prijs/kwaliteit correct

goed voor een tussendoortje wel verouderd en niet gezellig

francine

geen plaats meer

kreeg bevestiging van restobooking niettegenstaande er geen plaats meer was in het restaurant. Gelukkig stuurde de eigenaar me een mailtje en belde hij mij op om dit mee te delen. Volgende keer reserveer ik rechtstreeks telefonisch.

Finjaer

????

OK

Jo

Toprestaurant

Erg lekker gegeten zeker een aanrader voor de werkmens is nog betaalbaar ook ik kom zeker terug en zal zeker reklame maken Jo en Leen tot gauw

Eric

zeer degelijk

de verhouding prijs/kwaliteit is zeer goed te noemen en je krijgt genoeg ! wij namen geen dessert meer; alleen een koffie als afsluiter.

marleen

goed en rustig

goed verzorgd en rustig genieten op maandag

sabrien

Gisteren met de resto bon gaan eten in dit...

Gisteren met de resto bon gaan eten in dit restaurant en we zijn heel tevreden huiswaarts gekeerd. Het menu viel ons absoluut in de smaak en we werden er heel vriendelijk bediend. Prijs/kwaliteit een absolute aanrader!

Martin

Ontspannende aanrader

Vriendelijke bediening. Lekkere, verzorgde keuken met culinair aanlokkelijke menu's voor genieters met een iets lager budget.