Sabine
Beoordeeld op: 11/06/2018

Heel slechte ervaring gehad, communiefeest...

Heel slechte ervaring gehad, communiefeest van ons zoontje hier gedaan en komen hier nooit meer. We komen op het afgesproken uur aan en er hingen nog geen ballonnen en waren ze nog bezig om alles klaar te zetten, na hierover geklaagd te hebben, is dan toch iemand ballonnen komen hangen, er lag nog gebroken glas van een trouwfeest van de dag ervoor in de zaal terwijl kindjes op hun blote voeten rondliepen als ze van springkasteel kwamen, de hoge tafels werden ineens buiten weggehaald terwijl onze gasten aan de hoge tafel iets stonden te drinken, werd werkelijk vanonder weggehaald, bij de aperitief was afgesproken dat voor de kindjes als hapjes mini pizzas en mini hamburgertjes gingen komen maar die zijn er niet gekomen, dan begon het buffet (we hadden een van de duurste buffetformules genomen) en bij zowel koud, warm als dessertenbuffet ontbraken verschillende gerechten, het vlees was droog en volledig doorbakken, het leek wel overschot van een andere feest, wortelpurree was een slappe brij, bij dessert geen flesjes met ijs terwijl het wel op de offerte en op de brochure staat, en we hadden voor drankenforfait gekozen en de ober kwam maar 1 keer langs om bediening op te nemen, de gasten moesten altijd telkens zelf naar voor aan de bar gaan vragen. Toen we nadien hebben geklaagd over het ontbreken van een aantal dingen van het buffet werd ons geen korting aangeboden maar een gratis brunch voor ons gezin, de eerste keer dat we ons inschreven voor de brunch kregen we een mail dat de brunch niet doorging, een 2de keer ingeschreven en komen we toe en is alles vast, geen verwitting of niks dat de brunch niet doorging, een half uur voor niets gereden. En toen hebben we het maar opgegeven. Jammer want nochtans een zeer mooie locatie, maar als we je zo behandelen, kom je er nooit meer terug,

Dirk
Beoordeeld op: 06/12/2017

Trouwfeest, overnachting + ontbijt

De locatie is prachtig, maar het buffet van het trouwfeest was werkelijk armtierig. Zeer pover aanbod, en alles gewoon op plateaus gekwakt of gewoon uit inox boxen. Zelfs Lunch-Garden met prijzen van slechts 10 €/pers scoort hoger. En de ijstaart..... nog nooit zo slecht ijs gegeten, het leek op een soort mastiek. En dan de apotheose... het ontbijt ( kamer + ontbijt 160 € ) wa was da ??? Niet te vreten pistolets, koffie uit een thermos.... op is op ! Enkele zielige plakjes kaas en ham, en met mondjesmaat wat meer beleg. Opgelet.... ontbijt pas om 12:00 u !!! Personeel....... konden geen woord Nederlands of Frans !

Sabine
Beoordeeld op: 11/09/2017

stonden voor een gesloten deur

Na telefonisch een afspraak gemaakt te hebben stonden wij vorig jaar voor gesloten deur. Er was geen bruch maar dat hebben ze ons niet laten weten. Wij hebben naar hen gebeld en de telefoon werd zelfs niet op genomen. Manieren moeten ze nog leren. Wij gaan daar nooit meer naar toe. Sabine

David
Beoordeeld op: 21/08/2017

Een grote teleurstelling. Blijf daar weg!!!

Gisteren 20/08/2017 gaan brunchen in kasteel oudenberg. Dit werd één grote teleurstelling en een pure geldverspilling!!!. Op hun website wordt vermeld dat dit een gastronomische ervaring is, terwijl dit in werkelijkheid een catastrofische ervaring is!!! Voor 67€ pp. Kregen wij het volgende: 2 glaasjes champagne met 2 hapjes (tot hier nog alles OK). Dan het koud buffet: een kom met tomaten in 4 gesneden en zonder kruiding of dressing, een kom komkommers, tomaat-mozzarella, carpaccio van rundsvlees (zonder olie), gekookte zalm en kippenboutjes, dit alles met koude patatjes in mayonaise en koude deegwaren. Alles was eigenlijk smaakloos door gebrek aan kruiding. Op onze tafel stond geen zout en peper (uiteindelijk toch gekregen). Wel 2x boter gekregen maar geen brood (2x achter gevraagd). De witte wijn viel niet te drinken. Dan werd de soep (tomatensoep met balletjes uit blik!) op onze tafel gesmeten door de ober. Na lang wachten eindelijk het hoofdbuffet: kippenfilet, ribeye en visfilet (niet van gegeten) dit alles met dezelfde tomaten en komkommers van daarnet, aangevuld met kroketten, worteltjes, broccoli (die bruin zag ipv groen) en groene boontjes uit blik. Op mijn vraag welke sausjes erbij stonden, kreeg ik volgend antwoord;” dat is een witte saus en daar staat nog een bruine”. De rode wijn was van een nog slechtere kwaliteit als de witte. Dus heel de namiddag dan maar water gedronken. Er werd daarachter ook dessert voorzien, maar wij waren het meer dan moe en zijn vroegtijdig doorgegaan evenals 2 andere tafels naast ons. Ik heb de baas over al de tekortkomingen aangesproken en blijkbaar was hij dit gewoon wat er was geen enkele verontwaardiging bij hem op te merken. Uiteindelijk moesten we 120€ ipv 134€ betalen. Wij waren van plan om daar volgend jaar een feest te geven, net als de mensen naast ons die daar hun trouwfeest wilden laten doorgaan. Wel dat zijn al zeker twee feesten dat hij op zijn buik kan schrijven!. Kortom: Blijf daar weg!!!