We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
gesloten Maandag, Dinsdag, Woensdag. Open Vrijdag lunch/dinner, Zaterdag avond, Zondag lunch
Toon telefoonnummer

Kris
Beoordeeld op: 05/11/2018

Onbeleefde gastvrouw !!!

Zaterdagavond 3 november gaan eten. Als ik punten zou moeten geven zou ik een dikke 9/10 geven voor het eten !!!!!!!! Mooi bord en uitmuntend lekker. Een dikke proficiat aan de Chef !!!!. Wat de bediening betreft: de jonge man in de zaal was vriendelijk en heel professioneel een dikke 7/10 voor deze jonge man !!! Een heel ander verhaal was dit van de gastvrouw. Ik denk dat deze dame niet graag in een restaurant werkt. IK vond ze onprofessioneel en onbeleefd. Een misverstand wat de wijn betreft, werd de ganse avond meegedragen. Spijtig voor deze zaak, daarom een 1/10 voor deze dame !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve
Beoordeeld op: 20/10/2018
Lieve beveelt dit restaurant aan voor: Groepen

Zeer kindonvriendelijk!

Positief: het eten was zeer lekker! Negatief: Mevrouw was zeer kort, brutaal en onbeleefd voor de kinderen. Dit is zeker een reden om daar niet meer terug te gaan!

Tess
Tess beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Uitstekend Restaurant !!

Heel goed restaurant, prijs kwaliteit top en alles is zeer mooi en warm opgediend door een super gastvrouw. In de zomer kan je er buiten zitten in het zonnetje !! Bedankt, we komen zeker terug !

Rudi
Rudi beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig en superlekker !

Voor de eerste maal dit restaurant bezocht en waarschijnlijk ook niet de laatste maal , supervriendelijk personeel , een hartelijke ontvangst door de ( australische ) gastvrouw en haar medewerkster , heel romantisch en gezellig kader , superlekker eten , kwaliteit / Prijs een topbeoordeling , een thuisvoelend gevoel .... hier maken we graag reclame voor... :)

Jürgen
Jürgen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

SUPERLEKKER!!

Heel erg genoten van onze avond in de Dobbel Rose! Het eten was echt subliem, royaal en verfijnd. Een streling voor onze smaakpapillen:-) En de gastvrouw is gewoon fantastisch: ontwapenend, vriendelijk en heel attent! We voelden ons thuis in dit gezellige kader en verlangen al naar een volgende keer...

Bram

Super ervaring

Zaterdag 30/05/2015 ben ik voor de eerste maal hier komen eten en ik moet zeggen het was top. Wij hebben de maand menu gekozen en dit was zeer voortreffelijk als voorgerecht heb ik de rundscarpaccio genomen dit was heel lekker en zeer veel (toch voor voorgerecht) als hoofdgerecht heb ik kangoeroe filet genomen, eerste maal dat ik dit gegeten heb maar wat een smaak echt lekker mals vlees. Als dessert heb ik het kaasbordje genomen heel lekker en ruim voldoende in de menu zitten aangepaste wijnen dit allemaal voor 40€ je kan natuurlijk nog een ander voor-hoofd-nagerecht kiezen maar deze weet ik niet meer. Mss een klein minpuntje er mochten 10min meer tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht gezeten hebben maar voor de rest top, mooie locatie, warme ontvangst van de gastvrouw die tevens uit Australië komt maar perfect Nederlands spreekt met een gezellige aussietouch en zoals al gezegd zeeeeer lekker eten. Wij komen zeker terug.👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Filip
Filip beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Diamanten etentje.

Ter gelegenheid van 60 jaar huwelijk van mijn ouders met de ganse familie afgezakt naar de Dobbel Rose. Eerlijk lekker vriendelijk attent. Een bloem en een pluim voor het team. Wie vreest dat hij met honger van tafel zal komen heeft ongelijk. Ruime porties zonder te overdrijven maar bovenal lekker en daar draait het om. Vriendelijke ontvangst en het zaalpersoneel zorgt er voor dat alles vlekkeloos en rustig verloopt.

Eddy

Leuke ervaring

Voor de tweede maal dit restaurant bezocht ,en mijn positieve ervaring van mijn vorig bezoek werdt bevestigd,de gerechten waren zeer lekker en de bediening was zeer vriendelijk en attent prijs/kwaliteit zeker een topper

Marie Popelier
Beoordeeld op  25/07/2015

Helemaal TOP , en al zeker prijs kwaliteit 5/5

Eddy

De moeite waard

Voor het eerst dit restaurant bezocht en ik was verrast in positieve zin en het werkelijk zeer lekker en zeer vriendlijke bediening prijs/kwaliteit zeker een aanrader, we hadden het maandmenu genomen met de 2 voorgerechten,maar volgende keer zal ik toch maar 1 voorgerecht nemen, de porties waren rijkelijk groot en ik had moeite om alles op te krijgen maar de smaak was perfekt, ook de aangapste wijnen waren ok, Ik kom zeker nog terug !

Peter

Ter gelegenheid van familiefeest, lekker gegete...

Ter gelegenheid van familiefeest, lekker gegeten in dit restaurant. Klassieke keuken met Aussie-touch. Twee minpunten: wat donker, klassiek interieur (lijkt me wel gezellige voor de koude winteravonden) en de sojasaus op het kindermenu (kindjes hebben niet veel gegeten).