Heel goed 8.7 Score van 38 beoordelingen

Hemelrijk 13 3500 HASSELT

Belgische Franse Internationale - Fusion

Zondag, Maandag

Toon telefoonnummer Email Website

Het Kookpunt viert zijn 15 jarig bestaan. Onze formule is dan ook aangepast aan de huidige trends. Reserveren kan, maar we trachten ook steeds tafels vrij te houden voor wie spontaan binnenkomt. Uit onze vernieuwde kaart kan U als kookpuntmenu een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert kiezen per tafel, aan 42,50€ pp. Ook onze lunchmenu 23,50€ en vroegavondmenu 30,00€ vallen bijzonder goed in de smaak.

Faciliteiten Real-time reserveerbaar, Kindermenu's, Live muziek, Honden toegelaten, Terras, Tuin Sfeer Herenhuis
Betalingsmogelijkheden Sodexo Lunch Pass®, American Express, Diners Club, Master Card, Visa, Sodexo Card®

38 personen schreven een beoordeling over restaurant KOOKPUNT

Marlies Kenens
Beoordeeld op 31/03/2015

Etentje met vriendinnen

Het was een gezellig etentje heel lekker eten. Wij hadden een menu met dranken inclusief . Bij het menu kan je kiezen uit 4 voor 4 hoofd en 4 nagerechten ik vond het eerder spijtig dat je als groep van 4 maar 1 keer iets anders mocht kiezen zo hadden we alle 4 hetzelfde voor en nagerecht moeten nemen omdat 1 van ons een verschillend hoofdgerecht wou. Ik zelf wou een ander nagerecht van het menu maar dat mocht niet meer, spijtig. We hebben ook dikwijls wijn bij gevraagd dit deden ze dan wel direct maar mag door hun wel gezien worden want de prijs dranken inclusief is niet weinig. Verder heel lekker eten en lekkere wijn.

Rik Vandervelde

Topadresje

2x bezocht en 2x lekker gegeten. Vriendelijk ^personeel en goede dienstverlening De maandmenu All Inn is een aanrader

Jos Wijckmans

aangename kennismaking.

Zeer rustig, goede bediening en een goede prijs kwaliteits verhouding.

Virginie Van Daele

n Heerlijke verrassing

Kookpunt = toppunt van culinair plezier! Uiterst vriendelijk onthaal, perfecte bediening, verzorgde en met veel smaak en verfijning bereide gerechten aan heel eerlijke prijzen, voor herhaling vatbaar!

André Snijers

gewoon lekker

We vonden het wat prijzig.

geert brauns

EEN ABSOLUTE AANRADER

Het kookpunt is een zeer stijl-en sfeervol restaurant waar elk bord een schilderijtje is.Zeer mooi gepresenteerd.De maandmenu vind ik telkens een aanrader en met de aangepaste dranken inclusief voor 70 euro is dit een mooie prijs/kwaliteit beleving waar je zeker niks tekort komt doorheen de hele avond.

Erwin De Waele

Gezellig restaurant, lekker gegeten.

Prijs / kwaliteit dik in orde. Lekker gegeten.

Nicole Wuytens

Gemoedelijke, lekkere lunch in een mooie omgeving

We hebben genoten van een heerlijke lunch. Mijn familie uit Mol zal zeker nog terugkomen naar "Het Kookpunt".

Danny REYNAERTS

Prima ervaring!

Wij waren verrast door het rijke aanbod van de verschillende gangen die wij als lunch kregen. En dat alles tegen een schappelijke prijs, dranken inbegrepen! Een aanrader dus. Wij zullen het restaurant aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

jan nisbets

Heel lekker

Alles was prima in orde. Zeer goede prijs-kwaliteits verhouding. Lekkere en ruim geschonken wijnen. Mooi kader en super bediening. Ga zeker terug.