Openingsuren
Nu open Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Ons team van Le Héros heet iedereen van harte welkom in ons restaurant!
Wij bieden een kaart aan met veel keuzemogelijkheden op vlak van warme gerechten, snacks, desserts en natuurlijk drank.

De vaste menukaart bestaat uit een aantal klassiekers met als aanraders de Heistse bouillabaisse, trio van vis ,en ten slotte de overheerlijke gebakken zeetongen. Geniet van uw maaltijd met onze ruime aanbieding van wijn en bier.

Tevens bieden wij ook maandelijkse suggesties en een maandmenu aangepast aan het seizoen.
De keuken is geopend vanaf 11.30 - 14 u en vanaf 17.30 u tot sluiting.

Iedere middag, behalve op zon en feestdagen, serveren wij een 3-gangenmenu tussen 11.30 en 14 u.
In de namiddag tussen 14.15 en 17.15 u. kan u zich laten verwennen met verse wafels en pannenkoeken.

Filiep R.
Deze beoordeling is geschreven na gebruik van de promotie: RestoDays menu 3 services
Beoordeeld op: 14/10/2018
Filiep R. beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Over de ganse lijn vriendelijke bediening en...

Over de ganse lijn vriendelijke bediening en lekker gegeten.

rik d.
Beoordeeld op: 13/10/2018
rik d. beveelt dit restaurant aan voor: Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie

Kwaliteit en vriendelijkheid en vooral suuuppp...

Kwaliteit en vriendelijkheid en vooral suuuppppeeer lekker eten , we waren let drie en we hadden dezelfde lovende woorden fantastisch lekker eten

Madina
Beoordeeld op: 19/09/2017
Madina beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner

Cosy!

Heel warm en gezellig restaurant helemaal aan de dijk van Knokke- Heist! Vis was heel lekker, gevolgd met een dessert. Heeft mijn avond helemaal gemaakt! Super vriendelijk personeel! De moeite waard om te bezoeken, om een wandeling met een gezellige avond af te sluiten!

????
Beoordeeld op: 17/09/2017

Top!!...

Top!!

Ari
Beoordeeld op: 16/09/2017
Ari beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner

Aanrader

Vandaag bezocht, mosselen met witte wijn, zeer lekker, personeel heel vriendelijk, correcte prijs, gaan er zeker nog eens terug. Ook gezellig interieur. Een aanrader!!

Pedro
Beoordeeld op: 16/09/2017
Pedro beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig en lekker

Zeer aangename locatie,eten en service. Zeker een aanrader als U in de omgeving bent.