Zondagavond, Maandagmiddag, Zaterdagmiddag
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Restaurant ‘Elckerlyck Inn’ serveert een verzorgde Belgische keuken met dagvers voedsel en seizoensgebonden gerechten. Het restaurant gebruikt zoveel mogelijk producten uit de eigen biologische- en ecologische tuin. Het resultaat is een heerlijke, authentieke, streekgebonden bourgondische keuken. U kunt van dit alles genieten in een gezellige en familiale sfeer met veel respect en attentie voor de gast, in een mooie landelijke omgeving. Ideaal om tot rust te komen!

Bovendien kan ‘Elckerlynck Inn’ zich niet enkel restaurant noemen, maar ook hotel. Als u wilt genieten van zowel het heerlijke restaurant als de gastvrijheid van het hotel, dan zijn de gastronomische weekends zeker een aanrader!

Hugo

Eindejaarsmenu : heel lekker!

Zeer lekker eindejaarsmenu en aangename familiale sfeer!

Versyck

overtreft de 5 sterren

Opmerkelijk!! Hetzij de heerlijke maaltijden die me telkens weer verrassen, het onthaal die maakt dat je je in het familiale kader in een knip thuis voelt, de aanwezigheid en zeer zorgvuldige bediening en bovendien een uitzonderlijke Chef die betoverende gerechten uit zijn casserollen bereidt, en namelijk polyglot is! Telkenmale ben ik vereerd te mogen aanzitten! Een telefoontje ter verwittiging en reservatie en de maaltijd is in mum van tijd klaar! AANRADER!

Stefaan

Lekker eten in zeer ontspannen omgeving

De charme van Elckerlyck-Inn is dat je aan een klassieke eettafel zit, in een typisch ouderwetse woonkamer. Het is een familiezaak en de gastheer stelt je persoonlijk zijn menu voor. Hij kookt met seizoensproducten en zorgt ervoor dat je geniet. Je kan er ook overnachten in gezellige en rustig gelegen studio's. Ik kom er sinds 2006 jaarlijks met mijn collega's en we hebben het er steeds weer naar onze zin. Een aanrader.

Emilie

Super resto pour les régimes alimentaires contr...

Lorsqu'une intolérante au gluten et un végétarien veulent manger au resto, on peut s'attendre à quelques complications pour trouver l'endroit qui saura concilier les exigences de chacun, mais l'Elckerlyck Inn est le lieu idéal dans lequel manger lorsqu'on suit un régime alimentaire strict. Après avoir prévenu le restaurateur sur vos contraintes alimentaires par téléphone au moment de la réservation, ce dernier vous expliquera en détail, le jour J, ce qu'il s'apprête à vous servir (lors de ma visite, chacun a eu un plat différent). La cuisine est traditionnelle et goûteuse ; la salle est simple et rustique ; les prix sont abordables ; mais surtout, l'accueil est chaleureux. Les propriétaires sont aux petits soins et soucieux de vous voir apprécier ce qu'ils ont préparé pour vous, un détail qui n'est pas anodin quand on veut passer une bonne soirée. Nous avions également un impératif horaire concernant la fin du dîner, et celui-ci a été respecté. Enfin, petit détail qui a son importance : les propriétaires sont à la fois néerlandophones et francophones, et le restaurant - très proche de la frontière française - n'est qu'à quelques minutes de Courtrai. Pratique lorsqu'on veut sortir après avoir dîné au restaurant ! En bref, que vous ayez des contraintes alimentaires ou pas, je recommande cet endroit pour la qualité de la nourriture autant que pour l'accueil. J'y retournerai sans hésiter !