Geen budget beschikbaar
Dinsdagavond, Woensdag
Toon telefoonnummer Email

Matthias
Matthias beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Slecht, slecht, slecht!!

Wij hadden via groupon een reservatie geplaatst om met 4 personen cote à l'os te eten. Eens aangekomen kregen wij een plaats aangeduid van de gastvrouw, die de moeite niet deed om van achter haar toog te komen. Het was nochtans niet druk. Bij de cote à l'os bestelden wij 1l bruiswater en een fles wijn van liefst 40 euro. Het vlees werd lauw tot koud geserveerd. Gelukkig hadden we de warme saus om bij het vlees te eten... Toen we wat extra saus bestelden om het koude vlees te camoufleren werd dit aangerekend. Wij kregen ook maar één portie frietjes. Toen wij zelf naar de toog achter nog een portie gingen vragen, omdat de gastvrouw haar niet toonde in de zaal, werd dit ook aangerekend. Ook de mayonaise werd aangerekend. Bij cote à l'os worden er geen extra frietjes of mayonaise aangerekend vinden wij.... De extra saus zagen wij, door het koude vlees, ook niet graag aangerekend. Zonder maar enige keuze te hebben werd ons kort na het afruimen een dame blanche als dessert voorgeschoteld. Blijkbaar was er geen keuze in dessert: ok. Graag hadden wij toch enige toelichting gehad: koffie of dessert, is dame blanche voor iedereen goed? Tevergeefs! De chocoladesaus bij de dame blanche had een heel zure smaak... Kortom: hier zie je ons nooit meer terug!

Eric

Onhygienisch en onbeschoft

Wij zijn op zaterdag 13/09/14 met vier personen gaan eten in Bistro Berghuys de Cote à l’os. Tijdens de maaltijd vroegen wij pepersaus bij waarna mijn vrouw op haar bord vaststelde dat in de saus een dode vlieg zat die zo op haar bord was terecht gekomen Wij melden dit aan de vrouw die kwam afruimen. Zij lachte ze eens en gaf hier geen enkele reactie op. Ik meld dit per mail nadien aan de bistro doch wij kregen geen enkele reactie!!

Christianne Meganck
Beoordeeld op  19/02/2016

W ij zijn met 8 pers. gaan eten in het berghyu s met valentijn een zeer lekker menu nergens zo'n lekker lamskroontje zoals daar ! dus zijn deze beoordelingen uit de lucht gegrepen ! groetjes en tot de volgende !