Paul
Paul beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

aangename eerste kennismaking

Vlotte bediening, vriendelijke ontvangst, eten tiptop in orde. Prijs-kwaliteitverhouding 10 op 10.

diana

een echte aanrader !!!

Een heel gezellige sfeer, lekker eten, een vlotte bediening, een ruime keuze op de kaart en vooral sympathieke mensen die hun inzetten voor hun restaurant. een echte aanrader

xenia

Lekkere keuken - vlotte bediening

Lekker gegeten, ruim aanbod aan gerechten. Voor ieder wat wils. Vlotte bediening, verse producten en meer dan voldoende. De carpaccio nog nergens zo lekker gegeten. Pittige blackwellsaus bij het speenvarken. Topper!

Emanuelle

Werk aan de winkel

Locatie ziet er als een frituur uit aan de buitenkant, binnenkant nog vrij deftig. Restodays menu werd niet afgedrukt maar gewoon mondeling gemeld. Bestek niet aangepast aan gerechten en niet tijdig aanwezig. Er werd niet gewacht tot de we alle 4 aanwezig waren om het hapje te brengen. Scampi's als voorgerecht lekker. Niet tijdig afgeruimd.Bij het hoofdgerecht kreeg 1 van ons 4 plots rog voorgeschoteld omdat er blijkbaar een "probleempje" was met de vis. Maar zonder de vraag te stellen of we dan het speenvarken niet eerder verkozen. Het eten was eigenlijk al lauw toen het opgediend werd. Smaak zat nog vrij goed. Chocolademousse als dessert was eerder een koude chocomelk. Bediening kan beter.

Frank

toch wat desillusie

Het voorgerecht (scampi's met saus was niet slecht maar banaal (cfr klassieke dagschotel) Hoofdgerecht met rog: De vis was helemaal uitgedroogd en moeilijk door te slikken. Nagerecht chocolademousse: lekker. Service:nog veel beginnersfoutjes bvb geen brood bij voorgerecht Ijsemmer: wel bodem ijs erin maar geen water. Sfeer: er was te weinig bezetting om gezellig te zijn.

Pippa

Luc

Super lekker eten, gezellig restaurant aan betaalbare prijzen. Ik ga zeker terug.

Wendy

lekker een aanrader

zeer lekker,vers en proper restaurant.