Zondagavond, Maandag, Dinsdagavond, Woensdagavond, Donderdagavond, Zaterdagmiddag
Toon telefoonnummer Email

LIEVE
LIEVE beveelt dit restaurant aan voor: Groepen

zeer aangenaam

Het was onze eerste keer dat we dit restaurant bezochten en het werd een zeer aangename ervaring. Mooi gepresenteerd, unieke combinaties, kortom een lust voor het oog en de maag.

paul

lekker met nog een weg te gaan om echt in orde...

we kozen het maandmenu, een wat aarzelende bediening, plots een ander gerecht dan wat op de menu stond, ze zegden ons ook niks het komt vanuit de keuken was de uitleg van de bediending, ik lustte het alternatieve in elk geval niet, leuk als de keuken zomaar beslist iets anders te geven zonder vraag vooraf of uitleg, de bediening gaf bij het opdienen wat er op het menu stond, goede communicatie dus, chauffage op 19° of te koud. Dit kan allemaal beter, nog een weg te gaan voor deze prijs

Martine

Perfect !!

Mooi interieur, mooie tuin, lekker eten, goede bediening, alles was perfect

Philippe

lekker en gezellig met bovenal een goede bediening

lekker en gezellig met bovenal een goede bediening,dus zeker voor herhaling vatbaar.

HERWIG

excellent

Heel lekker eten en goede bediening.

GERMAIN

Voor herhaling vatbaar

Gisteren van het Resto-Days menu mogen genieten,heel lekker en mooi geserveerd, mooi interieur en vriendelijke bediening, we komen hier zeker terug

maurice

Gewoonweg heerlijk.

"De Vredesdreef' is voor ons niet onbekend. Wij zijn er nog nooit ontgoocheld geweest. Of je er nu met z'n tweetjes, met een klein gezelschap of met een grote groep gaat, je bent er altijd even goed bediend.

Katrien

Heerlijk eten in een rustige omgeving

Rustige locatie, tussen het groen. Verzorgde keuken, vriendelijke bediening. Lekkere huiswijn

Andrée?

aangenaam verrast !

correcte en lekkere keuken, mooie porties ,mooi interieur en tuin, zeer gedienstig personeel !

Verdurmen

Zeker eens doen

Het eten was echt heel lekker en mooi gepresenteerd