€€€
Something About us

Karagiannis Dimitris afgestudeerd aan de hotel school Ter Duinen in koksijde

En Chef Steven Hinnekens,
heten u welkom in Bistro Le Nord
Een ware belevenis in Roeselare die je zeker moet ontdekken en proeven.

Dimitris ontvangt u in een warm en gezellig kader waar u als gast op de eerste plaats komt.
Chef Steven serveert u een vernieuwde Frans-Belgische keuken met dagverse producten die seizoensgebonden zijn en een oog voor detail op het bord en daarnaast.

Wenst u te genieten van je aperitief, koffie of digestief, kan dat gerust in onze sfeervolle bar of als het weer ons toelaat kan dat ook op onze binnenterras met een uniek zeezicht.

Wij kunnen u ook van dienst zijn voor familie-personeel of andere feesten, Ons aparte zaal is daar iedeaal geschikt voor. Menu’s zijn altijd bespreekbaar.

Dimitris, Steven en team

Tiffanny
Tiffanny beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Aangenaam

Het was even wachten voor ze aperitief kwamen opnemen, eten was heel lekker en op de koffie afsluiter en rekening was het ook even wachten. Bij thuiskomst jammer genoeg gezien dat we volle pot betaald hebben ipv deze speciale prijs...Alles bijeen, voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Dimitris Karagiannis
Beoordeeld op  31/03/2016

Beste, Inderdaad, onze excuses hiervoor. De koffie moest ter compensatie gekregen worden. Bij een volgend bezoek zetten wij dit zeker recht! De apero wordt dan van het huis gegeven. Wegens de drukte volledig over het hoofd gezien. Toch bedankt voor de beoordeling. Mvg, Bistro Le Nord

johan
johan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

goed restaurant...

goed restaurant

Sara

voor herhaling

mooie zaak met verfijnde keuken. We waren direct op ons gemak door de goede gastheer. Bediening vlot en de keuken een ware ontdekking.

Patrick

Wachten wordt beloond

Door een foutje moesten we iets langer dan normaal wachten op ons voorgerecht. Dat werd echter ruimschoots gecompenseerd met drie voortreffelijke amuses. Wat daarna volgde was heerlijk. Niets op aan te merken. De huiswijn is een aanrader. Jammer dat de temperatuur niet toeliet om te genieten van het prachtige terras

Guido

voor ons sedert nieuwjaar de smakelijkste ...

voor item 5 : de waardering zou kwalitatief nog hoger zijn, indien de service(man) minder "kort van stof" zou zijn; deze opmerking kwam reeds spontaan door alle 4 bij het buiten treden, dus ... er is enigszins werk aan de winkel; 2 aperoglazen waren geschonden; daar kon niet eens een excuus af; enige reactie : ik werp die wel weg, nieuwe glazen werden niet gepresenteerd, d.i. een kapitale fout; hopen volgende keer op verbetering

patrick

We hebben ervan genoten.

Aangenaam kader, bediening héél vriendelijk en attent, het eten super lekker met een mooie presentatie, lekkere wijn. Om zeker terug te keren.

Patrick

Leuke ontdekking

Vriendelijke ontvangst, gezellig kader, bediening OK en wat U in het bord komt is culinair hoogstaand voor een Bistro!

Carl

...

Carl

...

Catjy

We hebben hier op donderdagmiddag een dagschote...

We hebben hier op donderdagmiddag een dagschotel gegeten. Dit was een positieve ervaring ! Mooi interieur, voldoende ruimte tussen de tafeltjes, vlotte en vriendelijke bediening. We hebben erg genoten van het kruidensoepje, het supermalse stukje kippenfilet met verse frietjes en de koffie achteraf. Zeker een aanrader, we zijn van plan hier terug te komen om à la carte te eten!