13/20 Gault&Millau
Noordstraat 217-219 8800 ROESELARE
€€€
Toon telefoonnummer Email
Karagiannis Dimitris - afgestudeerd aan de hotelschool Ter Duinen in koksijde, gastvrouw Kelly en Chef Steven Hinnekens, heten u welkom in Bistro Le Nord.
Bistro Le Nord is een gezellig restaurant waar je de Frans-Belgische keuken proeft met een moderne toets.
Je krijgt er dagverse producten, bereid en gepresenteerd met oog voor detail.
Het gastronomische Chef's Menu is een aanrader. 's Middags kan je er genieten van onze lunch. Bij mooi weer eet je hier zelfs met zicht op zee. In Roeselare, jawel.
Smakelijk!

Wij namen de zaak over van mijn ouders in 2009 en gaven het een nieuwe naam 'Bistro Le Nord.' alsook een nieuw interieur waar de Franse-Belgische keuken aan bod komt. Sindsdiens zorgen wij voor ons eigen succesverhaal. Telkens dat ietsje meer... van bistro tot hospitality. Van eten tot slapen. Aan alles wordt gedacht.
Onze eyecatcher nu is onze BAR18 midden in ons restaurant. Met onze 18 zitplaatsen zorgen wij ervoor dat de mensen voor of na het diner nog kunnen genieten aan de bar. Ook voor de zakenmensen van onze B&B is dit nieuw element een heel leuk gegeven. Zo voelen ze zich heel welkom en kunnen ze hier van barfoods en bardrinks genieten.

Le Nord is ondertussen een compleet verhaal geworden in Roeselare. In 2015 verbouwden wij het pand naast de deur tot een luxe b&b met 3 themakamers. Dit was meteen een schot in de roos!

Christelle
Beoordeeld op: 17/11/2019
Christelle beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

Culinair genot

Van hapjes tot dessert aangenaam verrast . Zo lekker ! Vriendelijke en vlotte bediening . Ook de B&B heel mooi , zeer netjes , lekker ontbijt . Zeker een aanrader !

Tiffanny
Tiffanny beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Aangenaam

Het was even wachten voor ze aperitief kwamen opnemen, eten was heel lekker en op de koffie afsluiter en rekening was het ook even wachten. Bij thuiskomst jammer genoeg gezien dat we volle pot betaald hebben ipv deze speciale prijs...Alles bijeen, voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Dimitris Karagiannis
Beoordeeld op  31/03/2016

Beste, Inderdaad, onze excuses hiervoor. De koffie moest ter compensatie gekregen worden. Bij een volgend bezoek zetten wij dit zeker recht! De apero wordt dan van het huis gegeven. Wegens de drukte volledig over het hoofd gezien. Toch bedankt voor de beoordeling. Mvg, Bistro Le Nord

johan
johan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

goed restaurant...

goed restaurant

Sara

voor herhaling

mooie zaak met verfijnde keuken. We waren direct op ons gemak door de goede gastheer. Bediening vlot en de keuken een ware ontdekking.

Patrick

Wachten wordt beloond

Door een foutje moesten we iets langer dan normaal wachten op ons voorgerecht. Dat werd echter ruimschoots gecompenseerd met drie voortreffelijke amuses. Wat daarna volgde was heerlijk. Niets op aan te merken. De huiswijn is een aanrader. Jammer dat de temperatuur niet toeliet om te genieten van het prachtige terras

Guido

voor ons sedert nieuwjaar de smakelijkste ...

voor item 5 : de waardering zou kwalitatief nog hoger zijn, indien de service(man) minder "kort van stof" zou zijn; deze opmerking kwam reeds spontaan door alle 4 bij het buiten treden, dus ... er is enigszins werk aan de winkel; 2 aperoglazen waren geschonden; daar kon niet eens een excuus af; enige reactie : ik werp die wel weg, nieuwe glazen werden niet gepresenteerd, d.i. een kapitale fout; hopen volgende keer op verbetering

patrick

We hebben ervan genoten.

Aangenaam kader, bediening héél vriendelijk en attent, het eten super lekker met een mooie presentatie, lekkere wijn. Om zeker terug te keren.

Patrick

Leuke ontdekking

Vriendelijke ontvangst, gezellig kader, bediening OK en wat U in het bord komt is culinair hoogstaand voor een Bistro!

Carl

...