Woensdag - Donderdag middag
Toon telefoonnummer Email

Martine
Martine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Een verborgen pareltje…

Rustig gelegen maar vlot bereikbaar in een landelijk kader ligt dit gezellige rustiek ingerichte restaurant. Een mooie menu- en wijnkaart en een uitgebreid tweemaandelijks menu – een echte aanrader! Het was genieten van artistiek opgemaakte borden met verse en smakelijke gerechtjes en verrassende accenten. De bijhorende wijnen werden royaal geschonken en de bediening door de sympathieke gastvrouw is professioneel en toch gemoedelijk. Zowel de chef als de gastvrouw leven volop voor hun zaak, en dat reflecteert zich doorheen de hele maaltijd door. Een heel correcte prijs/kwaliteitverhouding, wij zien alvast uit naar ons volgende bezoek!

v

tegenvaller

meerdere malen al een maal mogen genieten ,doch de laatste maal geen aanrader ,bij scampi voorgerecht was het darmkanaal niet verwijderd ,bij hoofdgerecht was bij de ene menu enkel drie krielaardappeltjes te vinden op het bord wat wel heel miniem ,en bij het andere menu waren de frietjes maar 1 maal voorgebakken en zo geserveerd ,

Eddy

Aangename ervaring

Leuke namiddag gehad, lekker eten en goede bediening, prijs/kwaliteit zeker ok, bij gelegenheid kom ik zeker terug

hans

Reeds meermaals bezocht, zowel professioneel...

Reeds meermaals bezocht, zowel professioneel als voor de fun. Telkens erg goede bediening van lekkere gerechtjes. Geen superkeuken, maar toch een aanrader in de buurt.