Beoordelingen van Kok O Vin (kokovin)

8.8
Ivan
Ivan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner

Fijne ervaring

Een schande dat we dit adres zo laat hebben ontdekt. Gezellig zitten, hartelijke bediening en mooie producten. Kortom een fijne ervaring, die ons zeker doet terugkeren

Leo
Leo beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

nogmaals bevestigd : goed !

restaurant heeft nogmaals zijn waarde bevestigd. kwaliteit/kader EN service zijn top. wij gaan zeker nog terug.

August

Eindelijk gelukt: een prettige kennismaking

Het is plezierig om via Resto Days kennis te maken met restaurants waar men wel een vaag idee van heeft, maar om een of andere reden nog niet naartoe gegaan is. Kok O Vin is er zo een. In alle opzichten deed het zijn reputatie gestand: de samenstelling van het lunchmenu, de heerlijke combinatie van smaken met ingrediënten die herkenbaar zijn, maar hemels smaken. Met een voortreffelijke bediening erbij, in een mooi interieur is het de ideale setting om te zorgen voor een goede stemming bij het weerzien van vrienden. We zullen niet wachten op de volgende afspraak met die vrienden om er terug naartoe te gaan.

Yvan

gewoon perfect

Was heel benieuwd naar de menu: alles paste in het plaatje. ook de wijn werd royaal geschonken. Wij keren zeker terug!

Luc

Een aanrader

Lekker eten, uitstekende service, zeer vriendelijk, een echte aanrader ! Geselecteerde wijnen waren iets minder naar onze zin, maar dat is kwestie van smaak. We gaan zeker terug.

Annita

goed genoten

perfeckt restaurant

chris

aangenaam tafelen

Sfeervol, gezellig en lekker gegeten.

Geert

Fantastische lunch

Prima ontvangen in een mooi en sfeervol restaurant.Bediening was klasse. Fantastisch lekker gegeten en van een lekker wijntje genoten! Om nogmaals over te doen.......

Johan

fantastisch lekker gegeten

Een zeer goede bediening door de bazin en haar collega. Keuken was uitstekend!!! Komen zeker terug.

Leo

Zaaaalig !

Zowel de keuken als de bediening heeft ongelooflijk goed gescoord. tiptop, geraffineerd en verfijnd. een plezier om terug te komen. geen enkel minpunt, ook niet op de wijnsuggesties.