Maandag, Dinsdag
Welkom bij Zorba !

Jan
Beoordeeld op: 08/11/2022

Absoluut NOOIT MEER

Een tijdje geleden waren er verschillende vrouwen gaan eten in de Zorba te Sint-Truiden, waarvan enkele mannelijke obers van deze zaak handtastelijk waren jegens verschillende vrouwelijke klanten. Deze vrouwen zijn hier absoluut niet mee opgezet en wettelijk wordt dit gekaderd onder 'ongewenste intimiteiten' en hier zal juridisch hard tegen opgetreden worden omdat dit opzettelijke inbreuken zijn. Dit is niet enkel een vrije meningsuiting maar het is ook belangrijk om via deze weg de toekomstige vrouwelijke klanten te waarschuwen zodat ook zij niet ten prooi vallen aan deze respectloze mannelijke obers van deze zaak.

Beoordeeld op: 05/02/2022
Marc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Zeer lekker

Rond 17 hr nog net kunnen reserveren voor de avond. Alhoewel vol, vlotte bediening, correcte wachttijden en lekker gegeten

Dirk
Beoordeeld op: 03/07/2021
Dirk beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Per toeval ontdekt met dank aan Zeus

Zeer vriendelijk onthaal het was er zeer druk maar snel een plaats voor 2 personen getoverd . Ik heb daar het lekkerste lamsvlees van mijn leven gegeten. Ik kijk uit naar het volgende bezoek ,Dank U team Zorba. Dirk uit Aartselaar

dominique
Beoordeeld op: 30/11/2019
dominique beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

simplement très bon

Première fois pour nous et surement pas la dernière, accueil comme si ont ce connaissaient depuis des années, patron et serveurs top à recommander.

Roger
Beoordeeld op: 05/02/2018
Roger beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie

uitstekend,kwaliteit,service,prijs.

Zeer aan te raden

Jean
Jean beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Verreweg het beste grieks restaurant van de stad

Gaan eten bij Zorba is verslavend, je wil er altijd terug. Heel fijne atmosfeer en lekker eten, topbediening. OK soms moet het snel gaan, maar dat is aan te nemen als er zoveel anderen wachten om te eten. Maar wat is snel? Als je gegeten hebt en een koffie met gratis drankje gedronken hebt, is het toch niet meer de bedoeling om er nog een uur te blijven zitten! Top restaurant met authentiek Grieks eten! Top bediening! Fijne atmosfeer!

M.

Pseudo

Dit noem ik geen echte Griekse keuken maar toeristenvoedsel dat haastig wordt opgediend want als je vroeg komt, moet je snel weg zijn omdat er nog een tweede shift komt. Mij zien ze hier nooit meer.

jean-paul
jean-paul beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker Grieks eten in Sint-Truiden

Oudste Grieks restaurant met echte Griekse uitbating,nl.Georges en zoon.Lekkere gerechten,typisch Grieks.Goede omgeving,soms wat haastig personeel maar ze kennen hun klanten.Altijd reserveren,want het is altijd 'vollen bak' in dit lekkere restaurant.Zeker doen!

Wim
Wim beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

In één woord: TOP!!

Naar mijn mening het beste griekse restaurant dat ik ken . Ik kom zelfs vanuit zottegem telkens naar sint-truiden om Grieks te eten. Gewoon een TOPrestaurant!!!!

Valentina
Valentina beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

super eten, super bediening

alles klopte!!