Maandag, Dinsdag
Toon telefoonnummer Email

Eddy
Eddy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

wij komen daar al jaren en hebben daar altijd...

wij komen daar al jaren en hebben daar altijd goed gegeten tegen een goede prijs ps en er ook menige pintjes gedronken

Frank
Frank beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

waar voor je geld

hier vindt men "in the middle of nowhere" een gezellig en apart eet- drink gelegenheid. bij het binnenkomen wordt men door de gastheer,de "Glenn" vriendelijk begroet,kan ook door zijn vrouw zijn hoor,en meteen springt de speciale inrichting in't oog...men kan er plaats nemen in een retro-american diner look al dan niet voor de haard terwijl je geniet van het wijde uitzicht of men neemt plaat aan de toog die op zijn beurt ook leuk is ingericht. de keuze op de kaart voor drank en eten is in beide gevallen ruim en zeer democratisch van prijs.de keuken is echt een aanrader met als eigen voorkeur de "scampi à l'ai" met frietjes ,welke voor mij dan toch,die een ster meer dan waard zijn. de kaart wordt ook af en toe aangepast en/of bijgewerkt,al naargelang de vraag en reactie van de klanten... kortom,zeker een omweg waard en eens men er geweest is,komt men er zeker terug. er is een ruime parking,wat ook niet onbelangrijk is.