Toon telefoonnummer Email Website
Debby en Paul heten u van harte welkom in TapasTime. Een origineel kader, waar de ongedwongen sfeer en bediening u trakteren op een paar uurtjes welverdiende rust. Wij serveren tapas, in menuvorm of à la carte. Omdat wij steeds kiezen voor verse producten van topkwaliteit, kan u bij TapasTime steeds genieten van lekkere en pure gerechten. Wij bieden u zowel de klassiekers uit de Spaanse tapasbar alsook onze eigen ontworpen tapas op basis van ingrediënten uit de hele wereld. TapasTime is een echte wereldkeuken in tapasformaat.

Nic
Beoordeeld op: 08/12/2017
Nic beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer gezellig en super lekker gegeten.

Het ontvangst en de bediening zijn super aangenaam. De formule met verschillende kleine gerechtjes is ook zeer origineel. De gerechtjes waren allemaal lekker en vers gemaakt. Het kader en de sfeer zijn een echte aanrader voor iedereen dat van rust en gezelligheid houdt. De prijs / kwaliteit verhouding zit zeer goed. Je betaalt een correcte prijs voor wat je krijgt. Een echte aanrader voor iedereen!

Archana
Archana beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

trendy en lekker

Heel lekker en schappelijk van prijs!!!! ruime keuze aan tapas een aanrader !!! Artje

Fabrice

Ruine keuze en hele toffe combinaties tissent...

Ruine keuze en hele toffe combinaties tissent de gerechten

Esthy
Esthy beveelt dit restaurant aan voor: Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Fijne ervaring!

Lekker eten en zeer vriendelijke bediening!