Open 7/7
Toon telefoonnummer Website
Welkom, liefhebber van lekker eten en ambiance!

Momenteel wordt er hard gewerkt aan een nieuwe site. Deze nieuwe site zal een mooi overzicht geven van onze menukaart, onze evenementen en zal meer praktische informatie geven over het parkeren in de buurt en de werken op de markt in Geel die binnenkort van start gaan.

Als u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om even te telefoneren of een mail te sturen!

Neem hier een kijkje op onze wildsuggesties!

Rudi
Beoordeeld op: 06/05/2019

Wat een afknapper !!!!!!!!

Gisteren in de Post gaan eten. Het eten kwam erg snel. Misschien de bedoeling om erg snel op te krassen en nog meer mensen te kunnen plaatsen??? Ik had een filet gekozen maar daar zat een geurtje en een slechte smaak aan. Toen de kelner vroeg of het niet smaakte heb ik dit gezegd. Deze man zei dat hij horecaervaring had en dat hij eens zou ruiken aan het vlees. Een erg vriendelijk persoon. Deze is echter nooit meer teruggekomen. Wij werden daar duidelijk aan ons lot overgelaten. Zulke onbeleefdheid bewijst nog maar eens dat je een nummer bent. Verontschuldigingen waren hier zeker op zijn plaats. >Gezien ik ook nog ziek geweest ben zal het eten inderdaad slecht geweest zijn. Deze zaak is dus echt niet aan te raden voor mensen die graag lekker eten. Er kan altijd eens iets mis zijn met het eten , maar los dit dan op een correcte manier op.

Rudi
Beoordeeld op: 06/05/2019

Wat een afknapper !!!!!!!!

Patrick
Beoordeeld op: 07/11/2018
Patrick beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Telleurstellend !!!

Teleurstellende avond: De avond op 7/11/18 die aanvankelijk goed begon liep met een grote teleurstelling af. Bediening was vlot, de wijn was goed. Het eten kwam snel. Echter kwam er een zwarte draad uit de saus van mij partner waardoor zij haar eten terug gaf. Ze had er echt geen zin meer in en wou ook geen nieuwe portie. De bediening kwam met een koffie en een thee als excuus. Zij heeft de thee laten staan. Was misselijk van het idee dat er iets in haar eten niet klopte. Toen de rekening kwam bleek dat het volledige bedrag in rekening gebracht werd. We hebben hierop gereclameerd en het personeel laten weten dat we hierover niet tevreden waren en het billijk vonden om de helft van mijn partner haar eten te betalen. Plots stond de jufrouw die met de baas had gebeld bij ons aan de tafel met het verhaal dat in een witte kassa geen korting gegeven kunnen worden. We waren ook plots oorzaak van alle ellende want die draad kon onmogelijk bij hun vandaan komen. We vonden dit bijzonder ongepast en hebben maar het volledige bedrag betaald omdat de discussie maar bleef duren. Beste personeel en eigenaar van de Post. Onze avond is naar de knoppen en je ziet ons nooit meer. Spijtig van jullie houding........

Ilse

mindere ervaring

eten is vrij duur voor wat het waard is en de bediening was vlot, doch niet klantvriendelijk!

Michael

Zeker ok!

Gekend om hun snelle bediening en zeer grote schotels. Is niet slecht om te eten als brasserie, zeker maandelijks bezoekje waard.

Wim

Druk bezochte zaak, ook door studenten. Goede...

Druk bezochte zaak, ook door studenten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.