Sint Cordulastraat 22 2900 SCHOTEN
Geen budget beschikbaar
Toon telefoonnummer Email Website
Gambrinus is de naam van de brouwerij die tussen 1895 en 1957 gevestigd was in de Sint-Cordulastraat. In diezelfde straat en met diezelfde historische naam opende Freddy Caers op 2 mei 2014 een nieuwe horecazaak.

Freddy Caers runde tot zeven jaar geleden een vleesverwerkend bedrijf halverwege de Sint-Cordulastraat. ‘In de plaats van horecaleverancier word ik nu zelf horeca-uitbater’, kondigt de ondernemer aan. ‘De grote bedrijfsruimte achterin bij het huisnummer 22 werd de voorbije maanden ingericht als drieledige horecazaak. Gambrinus zal zowel een brasserie als een ruime biljartzaal en ruimtes voor rouwmaaltijden na begrafenissen herbergen.’

Freddy Caers zal de zaak zelf uitbaten, samen met echtgenote Annette Van Bouwel. ‘Voor het brasseriegedeelte kunnen we rekenen op een uitstekende chef-kok. Erik Soetens was tot voor kort aan het werk in brasserie Sablon in Brasschaat. Ik heb voor hem een ruime keuken ingericht waar hij zijn talent helemaal kan ontplooien. We mikken met Gambrinus op kwaliteit. Dit wordt één van de betere adressen om te eten in Schoten. Na de lunch serveren we ook pannenkoeken en andere ambachtelijk gemaakte zoetigheden.

Pieter
Beoordeeld op: 04/11/2017
Pieter beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Prima feestzaal voor een receptie of avondfeest

Reeds meerdere malen een evenement meegemaakt bij feestzalen gambrinus. Steeds tip top in orde. Mooie locatie in het hartje van Schoten. Een echte aanrader.

Mieke
Beoordeeld op: 12/09/2017

Koffietafel begrafenis

Prijs/kwaliteit is niet in verhouding naar onze mening! Het aanbod is niet naar wat je van de prijs zou verwachten;