Maandag, Dinsdag, Donderdag
Toon telefoonnummer Email

Philip
Philip beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Dit wordt mijn stam-restaurant

Leuke sfeer, vlotte bediening, lekker eten, ideaal voor de kids en de ouders/grootouders, mooi kader, rustig gelegen, ... wat kan ne mens nog meer verwachten!

Ingrid
Ingrid beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

het vijverhof , een tip!

Wat een heerlijke plek om te verpozen. we zaten er ongedwongen op het gezellige terras en genoten van fijne en verzorgde gerechten terwijl de kinderen zich vermaakten in de grandioze speeltuin .Gerechtjes op maat voor de kinderen , uiterst vriendelijke bediening !Kortom , the place to be !We gaan zeker terug , ook bij minder goed weer is het er binnen goed vertoeven !

Hella
Hella beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen

Voor herhaling vatbaar!!

We kwamen voor een tweede maal met een groep van meer dan 40 mensen voor ons personeelsetentje. Door het goede weer konden we buiten op het terras onze aperitief drinken, met een knabbeltje erbij. Voor wie met kinderen komt: er staat een prachtig speeltuig op hen te wachten!! Deze keer hadden we een BBQ op het menu staan. Zelden zo'n goed gebakken vlees en vis gezien! Top! De kwaliteit van het eten was prima! Ook de service was af. Wij komen graag terug! Bedankt Doenja , Bert en jullie team voor deze fijne avond!

Walter

menu is slechts lokkertje

Vooraf gereserveerd. Volgens website: Heilbotfilet met gesauteerde groenten, saffraansaus en tomatenjus. Wij waren er omstreeks 17.30 uur en de heilbot was reeds op. 2 personen namen dan maar ribbetjes. Het gevraagde kommetje met water om vingers te spoelen is nooit gekomen. 3 personen bestelden eend. Blijkbaar een zeer oude eend. Ik zou dit restaurant zeker niet aanbevelen.

hendrik
hendrik beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer goede kwaliteit, verzorgde bediening en kader

Bij meerdere bezoeken en proeven van uiteenlopende gerechten: waaronder Groenlandse heilbot, chateaubriand en recent filet pur, hebben wij bijzonder genoten van onze diners in het Vijverhof. Zowel het warm onthaal in een aangenaam kader, de rustgevende groene omgeving (in hartje Koningshof), de heel fijne keuken, de leuke 'toetjes': leuke amuse - versnaperingen bij de koffie, als verzorgde, snelle en sympathieke bediening, tegen zeer matige prijzen in het Vijverhof.charmeren ons telkens weer opnieuw. Wij komen hier graag steeds weer terug! Na de overname enige tijd geleden en nieuwe wind die de nieuwe jonge, enthousiaste eigenaars hebben laten waaien, willen wij derhalve het Vijverhof ten zeerste aanbevelen voor gezellig, kwaliteitsvol diner, met zijn twee, in groep of met kinderen (grote speeltuin).

Johan
Johan beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen

Lekker, relax genieten in 't groen

Een echt gezellig kader, vriendelijk en hulpvaardig personeel en smakelijke gerechten.

Ingrid

Geweldig !!!

Zeer lekker gegeten! Gezellig kader, vriendelijk personeel, verzorgde bediening,alle items om een geweldige avond te hebben ! Slibtongen, baby kreeft, zeer smaakvolle tartare a la minute, fantastisch verzorgde salades en steaks ! KORTOM, wij hebben van deze avond genoten !! Raoul, heb jij in hetzelfde restaurant gezeten ???

Alexis
Alexis beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Beste Raoul van 64 jaar,ik heb de indruk dat...

Beste Raoul van 64 jaar,ik heb de indruk dat het leven je heeft verschrompelt tot een overjaarse zure augurk die te lang in de zon heeft gelegen waardoor je palet zo verdroogd is dat je smaakpapillen enkel nog de mogelijke miserie van het leven kunnen proeven.Elke week verschaft mij sowieso een zoveelste mooi moment wanneer ik met mijn echtgenote ga eten in het Vijverhof.Het kader,bediening en gerechten die gegeven worden liggen voor mij zeer dik boven de middelmaat en voor de prijs die wordt aangerekend moet je het zeker niet laten.Ga eens gewoon voor een spiegel staan ,kijk eens goed in je ogen en vraag je af wat het probleem eigenlijk is.Het lef om een zaak af te kraken waar niet de minste reden toe is doet mijn maag keren.Blijf er gewoon weg,ga eten in 'Het Fornuis',dan kan je wat staan blèren dat je dat eigenlijk niet kan betalen.Zieke zielen zoals de jouwe blijven beter thuis wat naar vtm kijken met een bordje cervola en wat mosterd erbij.Laat hard werkende mensen hun ding doen,ze verdienen in elk geval veel meer lof dan het gekanker van idioot van jou slag.

Alexis
Alexis beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Topavond

Met 5 komen eten. Gezellig aperitief op het terras. Tafel binnen stond klaar. Heerlijke maatjes als voorgerecht, slibtongetjes waren heerlijk. Steak tartaar was top. Osobuco was eveneens fantastisch. Bediening was zeer attent en niets was teveel. Wij komen zeker terug. Een aanrader voor iedereen die graag in een familiale sfeer geniet van lekker eten.