Open 7/7
Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Hugo
Beoordeeld op: 31/03/2019
Hugo beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Leuke ervaring! Voor herhaling vatbaar!

Grote vlot bereikbare parking. Vriendelijke ontvangst. Leuk lunchen in een tuinkader. Aanvaardbare prijzen. Tweemaal grote zalmmaat & bernaise. Perfect bereid. Veel verse groenten & diverse sauces extra. Frietjes van heel goede kwaliteit & goed gebakken. Wij komen terug. En .... voor gezinnen met jonge kinderen ... ideaal.

Ive
Ive beveelt dit restaurant aan voor: Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Super

Ondertussen al een aantal keer lekker gegeten en telkens met een goed gevoel terug naar huis! Het personeel heeft het soms misschien eens druk maar steeds attent en met enorm veel geduld en begrip voor onze kleine peutertjes. De kids genieten er zowel bij mooi als slecht weer! We komen zeker terug!

Iris

Absolute aanrader met kinderen

Kinderen kunnen naar hartenlust spelen, binnen en buiten, terwijl ouders lekker kunnen eten. Beste concept ooit voor jonge gezinnen. Ondanks de drukte nog nooit lang moeten wachten op ons eten. Personeel is altijd erg vriendelijk voor groot en klein, zo kom je ze niet veel meer tegen. Het niet hebben van een bankcontact houdt ons niet weg.

Andy

Lekker eten

Altijd lekker gegeten geen klagen over ook genoeg👍 alleen je kan of mag niet met bacontact betalen ik had geen cash geld bij me en toen kon ik toch met Bancontact betalen.. Is dit miss alleen voor de vaste klanten ?! En een beetje vriendelijkheid zou ook mogen.. Voor de rest heel lekker en gezellig! 👍

Heidi

Jammer ...

Eten en kader zijn best ok. Zaak draait zo goed dat je er als een nummer wordt behandeld. Personeel is verschrikkelijk arrogant en onbeschoft. Wij zijn er bijzonder slecht ontvangen. Nooit meer!!!