13/20 Gault&Millau
€€€
Dinsdag
Toon telefoonnummer

Luc
Luc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Restaurant (middag)

Mooie parking onderhoud van de tuin TOP , een gezellig kader , bediening **, vriendelijkheid **, en ontvangst TIP TOP, keuken (gastronomisch) zeker meer dan 1 STER * waard, kwaliteit, presentatie van het eten TOP , ga zeker terug, een aanrader... aan elkeen die in de buurt is ;; GAAN !!! ;; (VHL was daar op 27/07/2015 proficiat aan de chef en zijn medewerkers, doe zo verder, ga voor een * U bent het zeker waard) mijn hoogstaande groeten VHL en Fam.

Georges

uitstekend !

Zeer mooi interieur, vriendelijk en niet opdringerig personeel. Het eten was lekker en de presentatie verzorgd.

Carina

Mooie avond

Gereserveerd naar aanleiding van de restodays. Een mooie avond in een mooi kader, vriendelijke service, goed gezelschap en .... lekker eten. Gerepresenteerd met oog voor detail en goede kwaliteit !!

Ivan

Fijnproeverij op hoog niveau

Het aangeboden menu tgv de Resto Days was goed gekozen, al mocht men een soepje hebben toegevoegd! Er werd ruim de tijd genomen voor het serveren van de verschillende gangen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hilde

eigentijds

We werden ontvangen door een hele lieve gastvrouw in en bijzonder mooie totaal nieuwe anex waar veel zon en licht binnenkwam. Er werd op alle details gelet zoals de paarse kleur van de bloemen op de gastentafels die overal terug kwam. Het eten was superlekker en eigentijds. De wijn was echte topkwaliteit en ik had een wijnarragementje genomen en er werd veel rondgekomen. Het plaatje klopte volledig.Ook de prijs kwaliteit was in evenwicht. Doe zo voort, Hilde en Arlette

Edgard

genieten op hoog niveau

Wij hebben er écht van genoten. Het eten was bijzonder fijn en lekker.

Ives

Alles zat goed,

Alles was naar wens.

Walter

In alle rust genieten

Prima eten; goede bediening, gezellig zitten in de veranda, met de Resto Days formule is het geld/kwaliteitverhouding optimaal

georges

uitstekend

Zeer goed van kwaliteit, aangenaam zitten, uitstekende bediening. We geen daar zeker nog terug.

Erwin

Voor herhaling vatbaar

Gezellig, sfeervol, alles positief.