Dinsdag. Open 7/7 (juli+augustus).
Toon telefoonnummer Email

Anna
Beoordeeld op: 27/07/2018
Anna beveelt dit restaurant aan voor: Business lunch/diner

Uitermate onbeleefd

Wij waren na een rit van +2 uur net aangekomen in blankenberge rond 12u smiddags en konden pas om 15 uur in ons hotel. Onze dochter van 2,5 jaar heeft meteen op de dijk een hotdog gegeten van de zaak naast Le Grand Café omdat ze honger had. Zij had echter alleen de worst opgegeten en moest dan dringend pipi doen. Omdat deze zaak (vd hotdogs..) geen wc lijkt te hebben, vroegen we aan een medewerkster van Le Grand Cafe of onze dochter daar naar het toilet mocht en we haar pamper konden doen. Dit kon mits een betaling van 1€ voor een niet klant. Voor ons geen probleem, echter als ik binnenstapte met mijn dochter die nog maar net zo goed als zindelijk is, werden we op een ZEER ONVRIENDELIJKE manier op de vingers getikt (precies een zwerfhond aan het wegjagen..) omdat ik het broodje van de hotdog nog vasthad?! Want dit past niet in uw hautair restaurant??? Ik leg uit dat mijn dochter gewoon moet plassen maar blijkbaar is het een regelrechte schande om met een sandwichke de zaak binnen te stappen.

Frieda
Frieda beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Onbeschoft tot en met!

Gereserveerd op 20/07 om 18.00 uur. Wij kregen een tafel toegewezen in de zon. Verzoek om andere tafel werd geweigerd terwijl de ganse zaak praktisch leeg was - alles was zogezegd gereserveerd... De manier waarop dit werd gecommuniceerd was zéér onvriendelijk, zeker toen wij aandrongen om toch een tafel in de schaduw te krijgen. Toen wij dan zeiden dat wij absoluut niet in de zon wilden zitten en ons dus genoodzaakt zagen te vertrekken, kregen wij als antwoord, letterlijk, "u doet wat u niet laten kan"... Mijn man maakte nog een opmerking tegen een andere dienster en degene die ons te woord had gestaan reageerde "u hoeft tegen haar niet te reklameren, ik ben hier verantwoordelijk". Het was een afknapper van jewelste!

Jonny
Jonny beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer tevreden.

Je komt daar toe en je gaat eten. 's Anderendaags bedenk je ik ga eens ergens anders en zo gaat dat nog 2 à 3 keer door totdat je uiteindelijk beseft dat je absoluut terug naar af moet omdat er gewoon niets beters is binnen deze prijsklasse. Ik ga er al verschillende jaren en zal dat bij leven en welzijn ook blijven doen. Ja echt een aanrader.

Marnix

Perfectie op het bord ...

Meerdere keren zijn mijn echtgenote en ik in het restaurant komen eten. De goede kwaliteit van de producten, de snelle service en de prijs/kwaliteit zijn voor ons de perfectie. Ook de dagschotel, die 3 verschillende mogelijkheden biedt, mag zeker tot het allerbeste aanschouwd worden. Zeker de moeite waard !!!