Zeedijk 145 8370 BLANKENBERGE
Dinsdag. Open 7/7 (juli+augustus).
Toon telefoonnummer Email

Frieda
Frieda beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Onbeschoft tot en met!

Gereserveerd op 20/07 om 18.00 uur. Wij kregen een tafel toegewezen in de zon. Verzoek om andere tafel werd geweigerd terwijl de ganse zaak praktisch leeg was - alles was zogezegd gereserveerd... De manier waarop dit werd gecommuniceerd was zéér onvriendelijk, zeker toen wij aandrongen om toch een tafel in de schaduw te krijgen. Toen wij dan zeiden dat wij absoluut niet in de zon wilden zitten en ons dus genoodzaakt zagen te vertrekken, kregen wij als antwoord, letterlijk, "u doet wat u niet laten kan"... Mijn man maakte nog een opmerking tegen een andere dienster en degene die ons te woord had gestaan reageerde "u hoeft tegen haar niet te reklameren, ik ben hier verantwoordelijk". Het was een afknapper van jewelste!

Jonny
Jonny beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer tevreden.

Je komt daar toe en je gaat eten. 's Anderendaags bedenk je ik ga eens ergens anders en zo gaat dat nog 2 à 3 keer door totdat je uiteindelijk beseft dat je absoluut terug naar af moet omdat er gewoon niets beters is binnen deze prijsklasse. Ik ga er al verschillende jaren en zal dat bij leven en welzijn ook blijven doen. Ja echt een aanrader.

Marnix

Perfectie op het bord ...

Meerdere keren zijn mijn echtgenote en ik in het restaurant komen eten. De goede kwaliteit van de producten, de snelle service en de prijs/kwaliteit zijn voor ons de perfectie. Ook de dagschotel, die 3 verschillende mogelijkheden biedt, mag zeker tot het allerbeste aanschouwd worden. Zeker de moeite waard !!!