Donderdag
Toon telefoonnummer Email Website
Jürgen en Sofie staan voor U klaar met een extra culinaire ervaring aan de boorden van de Noordzee met een onuitgegeven panorama op de grootste jachthaven van Noord-Europa.

Onze bistro biedt een groot assortiment snelle gerechten zoals allerhande snacks, slaatjes, pannenkoeken, ijscoupes, enz.

Voor het restaurant kozen we bewust voor een kleinere kaart, zodat we steeds de klant dagverse ingrediënten kunnen aanbieden. Het menu varieert volgens marktaanbod en is absoluut de moeite waard om te volgen. Let hierbij zeker op onze suggesties!

In de keuken wacht onze Chef met het beste uit de Noordzee. Van een smaakvolle dagschotel, over een heerlijk maandmenu, tot een niet te versmaden degustatiemenu mét aangepaste wijnen.

Dit doorlopend vanaf 11u30 tot ’s avonds laat, zodat U steeds de innerlijke mens kunt versterken wanneer het u zelf uitkomt.

U eet liever thuis of op uw boot in de haven? Geen probleem! Alle gerechten kunnen meegenomen worden. Ook aanvaarden wij met plezier communies, seminaries, trouwfeesten, rouwmaaltijden, babyborrels of gewoon een tof feestje.
U kunt ook uw vrienden en kennissen deze unieke belevenis schenken via onze cadeaubonnen.

Het is overduidelijk: het genot van lekker tafelen in een ongedwongen gezelligheid met op de achtergrond een decor van dobberende jachten is onbeschrijfelijk! En dit alles uiteraard aan democratische prijzen.

Een belevenis die U zeker niet mag missen!

Tot binnenkort & smakelijk!

Het team van Restaurant De Vierboete

Cédric
Cédric beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Très belle découverte

Les serveurs supers à l'écoute, très sympa, passionnés par leur travail. La bouillabaisse la meilleure que j'ai mangée et le cadre sympa même si d l'extérieur la bâtisse ne reflète pas la qualité de cet établissement, bref une très belle découverte

Bart
Bart beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Unieke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar!

Superkader, gezellig met zicht op de jachthaven. Bestelde gerechten waren héél lekker. Niettegenstaande het restaurant vol zat, een snelle en vriendelijke bediening. En dat allemaal tegen een erg faire prijs, wat wil een mens nog meer!

Jean-Claude

service pas au top - nourriture excellente

Nous avions réservés et nous nous sommes trouvés installés dans la brasserie alors qu'il y a une salle de restaurant ... Malgré une nourriture excellente, le service laisse à désirer. Beaucoup d'attente...¨Plus d'une heure d'attente avant de recevoir le plat demandé.

Bert

een onvergetelijke avond

na een namiddag zoeken naar een restaurant voor moederkes dag, bracht het leven ons bij de vierboete. inspirerende ligging aan de yacht-haven van Nieuwpoort, restaurant met een bistro en resto-deel, beide met hun apparte mooie stijl. warm onthaal, heerlijke keuken en wijn en efficiente maitre d'hotel, die alles in goede banen weet te leiden ondanks overvol. een schitterende avond waar zowel 2 duracell-konijntjes, een papa met alzheimer en wij drie van een perfect dinner konden genieten, zowel op culinair als mesnselijk vlak, en dat alles voor een redelijke prijs. dank aan het ganse team en klein knipoogje naar de Maitre hotel. tot gauw zou ik zeggen ;-)