Franse
Woensdag -(Juli tot 15 Augustus 7/7 open) half november tot 1 maart gesloten ook op dinsdag
Toon telefoonnummer Email

Marie-Chantal
Beoordeeld op: 30/03/2018
Marie-Chantal beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Aangename uitbaters - lekker eten - voor de...

Aangename uitbaters - lekker eten - voor de juiste prijs/kwaliteit-verhouding... chef-kok is bezeten van de eerste Wereldoorlog en daarmee een surplus voor mensen die iets willen weten over Sint-Joris aan de IJzer.. hij is een wandelend geschiedenisboek.... We komen zeker nog vele keren bij jullie tafelen ;)

Marc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Prachtig restaurant zoals de mensen het willen

Ik kan de akkerwinde aanbevelen aan iedereen die lekker wil gaan eten aan een normale prijzen zoals het hoort !!!!!. Ikzelf kom daar al jaren als ik met mijn camper in nieuwpoort ben en reserveer direct een tafeltje om eens lekker te kunnen tafelen en te genieten van de chefkok zijn kunnen,tevens gerunt door man en vrouwlief,schitterend gewoon een echte aanrader!!!!!groeten m van eyken