Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website

Michèle
Beoordeeld op: 25/01/2018
Michèle beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Trendy kader

Zeer vriendelijke bediening, nog nooit ontgooch...

Zeer vriendelijke bediening, nog nooit ontgoocheld geweest

Vero
Beoordeeld op: 09/11/2017
Vero beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Un plaisir simple

Dès que vous avez franchi la porte, vous vous y sentez bien.Le cadre est agréable avec une terrasse à l'arrière. La décoration est renouvelée au gré des saisons. L'accueil est chaleureux, la cuisine délicieuse et le service impeccable. La prix est correcte. Nous y allons depuis des années, en couple ou en famille. Nous recommandons vivement ce restaurant.

Etienne
Beoordeeld op: 28/02/2017

Repas avec mon épouse

Depuis vingt ans que nous connaissons ce restaurant, nous sommes toujours épatés par la qualité des produits et le savoir faire de Paul et maintenant de Bruno Pierre en cuisine sans oublier Bobonne ainsi que de An et An-Sophie en salle. Excellent endroit tant du point de vue cadre que cette ambiance familiale. Félicitations, Rosette et Etienne.

Daniel
Daniel beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Toplunch

Mooi interieur,zeer aangename bediening en vooral heel lekker gegeten! Service verloopt ook heel vlot dus sowieso een aanrader voor een snelle lunch of zakenlunch. 👍

Inja
Inja beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Perfecte avond

Uitbaters zijn super vriendelijk! Het eten is er overheerlijk! Aanrader: chateaubriand! Perfect gebakken, super mals, smelt weg in de mond! Er wordt gewerkt met verse producten en dat proef je! Wie eens in de buurt is, zal het hem/haar zeker niet beklagen DAAR een hapje te gaan eten! Dikke proficiat aan de uitbaters!

Jean-Jacques
Jean-Jacques beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Bon rapport qualité-prix avec une cuisine familial

Au niveau de l'accueil : très bonne réception. Si le temps le permets, une terrasse à l'arrière se situe dans une cour protégée du vent. Les parasols nous permettent de ne pas être incommodés par trop de soleil. Intérieur soigné. Carte limitée mais c'est naturel quand on travaille des produits frais. Chaque semaines des suggestions sont apportées qui agrandissent les choix qui vont des salades, aux entrées puis des plats pour terminer par les desserts variés. Les portions servies sont copieuses. Dommage qu'il n'y ait pas d'Angus Beef.... pour un amateur de viande comme moi mais les steaks y sont de qualité irréprochable avec sauces multiples dont la sauce "Look"... ! Le filet américain est excellent. Un "must" pour des gens qui recherchent un bon rapport qualité-prix. Le restaurant propose aussi chaque midi un lunch qui varie de jour en jour.

Fabrice
Fabrice beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Vivement conseillé.

Rapport qualité prix:imbattable. Toujours des produits frais et de qualité dans notre assiette.Très bonne carte de vins et bien conseillé.Personnel très serviable.

jean marc

The Look

Om gezellig te tafelen zijn maar twee ingrediënten nodig, één goed tafelgezelschap en één goed restaurant. Voor dat laatste had Carina alvast een goede keuze gemaakt. The Look is een fantastisch restaurant waar wij al jaren tafelen het is gerenommeerd voor zijn gastvrijheid, netheid en dagverse keuken. Op Valentijnsavond waren wij daar ook aanwezig samen een gastenpaar. Voor de gelegenheid was de zaal aangepast met de nodige decoratie, roodkleurige lampen in de wandarmaturen, bijpassende decoratie op tafels enz.…. De sfeer was warm en gezellig. De gerechten waren één voor één geweldig zoals we dit gewoon zijn in deze keuken. Ons gastenpaar maakte ons nog de opmerking, dat het buitengewoon fijn was van smaak en zeer mooi van presentatie. De prijs vinden wij eerlijk en verantwoord voor deze kwaliteit, er zullen natuurlijk wel goedkopere eetgelegenheden zijn maar dan waarschijnlijk in “ tricatel “of “frituur “stijl, dit zijn keuzes die ieder voor zich maakt. Voorons was het alvast een geslaagde avond, een hartelijke dank aan het ganse team daarvoor!!

bernard

ALTIJD - TOUJOURS

Sinds 1986 bezoek ik heel regelmatig "The LOOK" waar ik zowel de dagschotel (middaglunch), de schotels van de kaart of de menu (feestdagen) eet. De sfeer is rustig en aangenaam, de omgeving is cosy en trendy. Steeds werd ik er met de glimlach ontvangen. De keuken is er altijd zeer lekker en fijn, modern en vindigrijk, seizoensgebonden en met dagverse produkten klaargemaakt. NOOIT ben ik er ONTGOOCHELD geweest. Verhouding kwaliteit-prijs is "The LOOK" zeker en vast de AANRADER van de STREEK! Depuis plus de 25 ans je fréquente très régulièrement "The LOOK". j'y consomme aussi bien les plats du jour (le midi) que les plats à la carte et que les menus ( jours de fête). L'ambiance y est agréable et conviviale, le cadre cosy et trendy. J'y ai toujours été accueilli chaleureusement. La cuisine y est excellente, fine, moderne, inventive, saisonnière et préparée avec les produits frais du marché. Je n'y ai jamais été déçu. "The LOOK" est certainement l'établissement A RECOMMANDER dans la région.

danielle

Ik reageer niet graag op resto.be, omdat ik...

Ik reageer niet graag op resto.be, omdat ik vind dat dit een te gemakkelijke manier is om negatieve kritiek te leveren... Voor één keer wil ik wel een uitzondering maken omdat ik de reactie van Carina onterecht vind. Wij zijn sinds jaar en dag trouwe klant van 'the look' en zijn nog nooit ontgoocheld buiten gekomen ! Of je nu langs gaat voor een dagschotel, een zakenlunch of eens gezellig tafelen onder vrienden, je wordt steeds met de glimlach ontvangen. Het eten is dagvers en van de beste kwaliteit. De prijs is correct ! Wij waren trouwens ook aanwezig op Valentijn en vonden het eten héél lekker en de sfeer was zeker ok. Tot binnenkort zou ik zeggen !