2.0 Gebaseerd op 1 beoordeling

Maarten
Beoordeeld op: 18/02/2018

Slechte behandeling door restauranthouder!!!!!

Dit restaurant heeft ondanks de prachtige ligging jammer genoeg een zeer slechte en arrogante bediening die door de restauranthouder zelf verzorgd wordt. Alles wat je vraagt is te veel en er kan niet op een gemoedelijke manier gecommuniceerd worden. Ik heb al 18 jaar diabetes en heb sinds 2 jaar een meldhond die verwittigd als mijn bloedsuikerspiegel te laag staat, ik heb deze hond echt nodig want ik kan in coma gaan als mijn bloedsuikerspiegel te laag komt. Deze namiddag wou ik met vrienden iets drinken en bij het binnenstappen van de zaak kreeg ik het antwoord dat er geen honden toegelaten zijn, hierop geef ik gemoedelijk als antwoord dat mijn hond opgeleid is en dat ik hem nodig heb. Als antwoord kreeg ik, en ik citeer: " IK BEN HIER NOG ALTIJD DE BAAS EN DE ENIGE PLAATS WAAR JE MAG ZITTEN IS DAAR". Die "DAAR" verwees naar een hoekje aan de deur waar er overigens geen plaats meer was om te zitten. Ik ben diep bedroeft dat er nog steeds restauranthouders zijn die geen respect hebben voor mensen met een beperking en ook voor andere klanten, ik vind dit niet kunnen en hoop dan ook dat de overheid hier meer en meer controle op begint te doen. De restauranthouder denkt ook dat zijn zaak een sterrenzaak is terwijl hij gewone boerenkost serveert. Hij vraagt dan ook woekerprijzen voor zijn voedsel, mijn vrienden hebben de kaart bekeken en waren geschrokken van de prijzen. Als je lekker en fijn wil eten aan een schappelijke prijs, dan moet je zeker NIET naar De Rotse gaan!!!!! IK HOOP DAT DE RESTAURANTHOUDER OOIT EEN ZIEKTE KRIJGT WAARBIJ HIJ OOK EEN MELDHOND NODIG HEEFT, MISSCHIEN ZAL HIJ DAN ZIJN VERSTAND KRIJGEN EN VRIENDELIJK ZIJN TEGEN ZIJN KLANTEN IN HET ALGEMEEN EN KLANTEN MET EEN HULP/MELDHOND!!!!