We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
€€€
Maandag, Dinsdag, Woensdag
Toon telefoonnummer Email

jean-jacques

steeds lekker

We vonden het weer zeer lekker en onze vrienden die er voor het eerst kwamen, waren zeer blij . Rustig de tijd om aperitief te drinken in de loungebar . Op tijd naar tafel (in andere zaken is de apero meestal nog niet leeg )of het eten staat er al .Vlottere bediening dan vroeger toen met ander personeel in LE COQ NOIR.Al eens willen reserveren maar was volzet en naar verluid zijn er nog meerdere datums volzet .Voor ons gaat deze zaak erop vooruit .

morman

R.v.Gavere

We zijn geweest eten op het zelfde tijd stip als de beoordeling van "sofie" hier onder ik en mijn familie waren wel zeer te vreden, over de interieur verstaan we niet waarom ze het verouderd vind, blijkbaar geen verschil kennen tussen modern en primitief. Maar geloof mijn kwalitatief gemoderniseerd en confort gegarandeerd, al bij al was het eten zeer lekker, uiteraard prijs kwaliteit. De bediening was uitermate sympatiek en de sfeer ook rustig en levendig. De restaurant was volledig volzet maar hebben niet moeten wachten alles ging volt. Zeker aan te raden. Wij kijken naar uit om nog eens te gaan eten.

Sofie

Nooit meer!

Restaurant is verhuisd naar d'oude maalderij maar heeft volgens ons maar een zeer kort leven beschoren. Het restaurant ligt in een rustige omgeving aan de vijver welke je alleen maar uit de lawaaierige veranda en tuin kan zien. Verder is het een zeer ouwbollig interieur met nogal storende, lawaaierige muziek on de zithoek. We hebben een uur en half mogen wachten eer we onze eerste gang ( meteen hoofdschotel gelukkig) kregen...intussen was het al 14.30 u in de namiddag. Prijs kwaliteit was ook zeer slecht: 108 euro betaald voor enkel aperitief en hoofdgang. Het drinken bij de hoofdmaaltijd hebben we wel gratis gekregen vanwege het lange wachten maar dit deed er niet meer toe: veel te lange wachttijden in een zeer lawaaierig, ongezellig en ouwbollig interieur... Geen aanrader dus. Jammer maar ondanks het feit dat we er heel dichtbij wonen, zullen ze ons er nooit terug zien.

danny

zeer vlotte en vriendelijke bediening, zeer...

zeer vlotte en vriendelijke bediening, zeer kindvriendelijk, lekker gegeten ,prijs -kwaliteit verhouding zeer goed, mooi interieur en mooie muziek, eigenlijk niets op aan te merken, een aanrader!!