Binnenspeeltuin Brasserie De Galjaar

Terlicht 253 9300 AALST

Brasserie Snacks Vlaamse

Toon telefoonnummer Email Website

Katrien en Jeroen heten jullie van harte welkom in Binnenspeeltuin - Brasserie De Galjaar!

Kinderen kunnen bij ons in de speeltuin naar hartelust ravotten terwijl hun ouders en begeleiders rustig kunnen genieten in de brasserie.

Openingsuren:

donderdag 5/1: 13u tot 19u
vrijdag 6/1: 13u tot 22u
zaterdag 7/1: 13u tot 22u
zondag 8/1: 11u30 tot 20u

Opgelet op 24, 25, 31 december 2016 en 1 januari 2017 zijn we GESLOTEN!

facebook

Faciliteiten Gezellige sfeer, Feestzalen, Speeltuin, Private zaal, Kindermenu's, Parking, Air conditioning, Kinderspeelruimte, Terras, Tuin, Wi-fi, Kindvriendelijk, Meeting, Vegetarisch menu Sfeer Eigentijds kader, Industrieel kader
Betalingsmogelijkheden Visa, Bancontact

1 personen schreven een beoordeling over restaurant BINNENSPEELTUIN BRASSERIE DE GALJAAR

10.0 Gebaseerd op 1 beoordeling

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Kinderen 100%
Tom-isadj Verleysen
Tom-isadj beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 29/10/2015

Super ! Aanrader met kinderen

Als je iets lekker wil gaan eten, maar de kinderen wil je ook een plezier doen, dan is de galjaar absoluut een aanrader ! Wij hebben er intussen al enkele keren gaan eten, en ik kan niet zeggen dat ik al iets zou gekozen hebben waar ik spijt van had... zowel hun scampi diabolique, hun stoofvlees, hun brochettes enz zijn altijd perfect ! Jij eet lekker, en intussen amuseren de kinderen zich ook geweldig. Natuurlijk is en blijft dit een binnenspeeltuin, maar dan wel een met een heel goed restaurant aan ! Wij gingen al verschillende keren op vrijdagavond of zondag morgen, dan is het rustiger (geen feestjes)... Absolute aanrader !