We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Maandagavond, Dinsdagavond, Woensdagavond, Donderdag
Toon telefoonnummer Email

Beoordeeld op: 03/09/2018
Jef beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Een omweg waard

Vlotte bediening. Goeie keuken. Een goeie tussenstop in de Schreve-route en de Westhoek. Een aanrader voor jong en oud.

Willy

Eerlijke keuken

In dit restaurant al verschillende malen gegeten, vooral in de zomer op het terras. Lekker eten, vriendelijke bediening, eerlijke keuken, prijs/kwaliteit. Zowel voor een snelle hap of meer uitgebreid. Dagschotel bestaat uit : soep, hoofdgerecht en koffie, dit alles voor een zeer aanvaardbare prijs. Wij verblijven veel aan de kust, maar nemen graag de enkele kilometers erbij om dit restaurant te bezoeken. Picon is ook hun specialiteit. Wij kijken uit naar onze fietstochtjes, met of zonder vrienden om dit restaurantje aan te doen.

Ann

Niet voor herhaling vatbaar !

We werden hier heel onvriendelijk ontvangen. Toen we de kaart inkeken kregen we botweg de opmerking: eten kan niet hoor. Het enige wat ik kan geven is een croque monsieur. Hierop keken we elkaar verbaasd aan. Daarna vroegen we beleefd wat de reden was: antwoord kortweg: geen personeel. Croque monsieur was wel OK maar onze eetlust was verdwenen door deze onvriendelijke aanpak van de gastvrouw. Eigenlijk hadden we gewoon bij dit voorval de zaak moeten verlaten. Nooit meegemaakt! Laten we leren uit dit voorval ...