Geen budget beschikbaar
Openingsuren
Nu open Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
n Gå Nord hebben wij ons laten inspireren door de oosterse wabi-sabi filosofie en esthetiek: ‘eenvoud’ is het sleutelwoord. Deze filosofie – simpel, natuurlijk en eerlijk - klinkt steeds door in alles wat we doen. We kiezen resoluut voor pure smaken, lokale seizoensgebonden bio-producten en eigen bereide producten.
Gå Nord “Schoonheid in imperfectie”

Ook in het interieur vind je deze filosofie ook duidelijk terug. Gedempte natuurtinten, no-nonsense materialen als eikenhout (het meubilair) en cement (de vloer) en twee groene ‘eilandjes’ vol varens en bomen zorgen voor een gemoedelijke ambiance. Het hart van de zaak is de open keuken, die van overal in het restaurant gezien kan worden, maar vooral vanuit de toog op zithoogte. Wij hebben geen geheimen. Alles is handgemaakt, dus in die zin al imperfect. Daar zit ook schoonheid in, toch?

In de zomer gaat ons terras open. Terwijl u ligt te baden in goed gezelschap van een glas wijn, kunnen uw kinderen zich volledig uitleven in de speeltuin en de fonteinen.

Gå Nord is doorlopend open van dinsdag t.e.m. zaterdag van 12u tot 22u en zondag van 10u30 tot 19u.
Geen honden toegelaten.