We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Zondag en Maandag
Toon telefoonnummer Email

Claudine
Claudine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Une belle expérience

Nous avons terminé notre visite de Bruges par un excellent dîner chez pro Deo. Beaucoup de gentillesse et d ' attention aux clientis ont accompagné des plats délicieux comme le fromage de chèvre aux pommes chaudes, des scampis bien frais et la spécialité locale des carbonnades flamandes . Tous les plats sont abondants et le service impeccable; une ardesse à retenir.

Omer

great hospitality

Generous portions,fresh ingredients, not expensive, suberb hospitality

Francois

Ambiance sympa, cuisine locale

Ambiance sympa, cuisine locale

RAYMOND

A goûter absolument

Premier conseil : réserver absolument. Deuxième conseil si vous aimez les crevettes fraîches et les poissons frais c'est l'endroit ou aller. Troisième conseil si vous ne savez pas quoi choisir demander au patron il vous aidera. Attention les portions sont énormes ...... Et je voudrais signaler un cadre feutré avec une magnifique musique bien tamisée et qui se marie parfaitement à l'ensemble .

Lieselot

Leuk adresje

Ik ben hier reeds meerdere malen langsgereden, maar het was me nog niet echt opgevallen. Nochtans weten de toeristen dit plekje wel te vinden. Blijkbaar wordt het wel in een aantal reisgidsen vermeld. Het is een goed adres om gewone Vlaamse kost te gaan eten dat op een degelijke manier is klaargemaakt. Heel gezellig om te zitten, een beetje nostalgie, met oude dozen, poppen en andere antieke decoratie. Je wordt hier bovendien vlot en vriendelijk bediend. We komen hier zeker nog eens terug.

Jean-Michel

Je recommande vivement

Un accueil parfait dans un déco original.... nous vous avions choisi pour fêter notre Saint-Valentin... Les croquettes fromage maison sont délicieuses, le tartare d'une grande fraîcheur..et le café italien merveilleux... Merci et à bientôt... Jm et Nath

Gaston

St.silvestre 2013

Un Grand merci a toute l'équipe du Restaurant.on a passé une agréable soirée.

Linda

Sfeervol restaurant, perfecte bediening en...

Wij hebben hier fantastisch gegeten in een hele fijne, gezellige sfeer. Bediening perfect, men laat je je hier meteen thuis voelen!

Annemiek

Knus en prima eethuis

Zeer attente en vriendelijke eigenaar. Heerlijk gegeten. Huisgemaakte kaaskroketten vooraf verrukkelijk. Daarna stoofvlees met frietjes en salade uit het menu. Heerlijk. Ook geserveerd op een warm bord, zoals het hoort. En de wijn van het huis, chardonnay en cabernet/shiraz bleek goede keuze. De dame blanche geserveerd in kleine wekpot bleek meer ijs en slagroom te bevatten dan doorsnee DM. Ook de warme chocoladesaus was van het juist recept. Al met al prima diner voor alleszins redelijke prijs. Het ligt even buiten het stadshart in een niet zo bijzondere straat, maar laat je daardoor niet weerhouden. Wel vooraf even reserveren.

Jessika

Een perfecte avond

Tijdens ons weekendje Brugge hadden wij gereserveerd bij Pro Deo. Wij zijn hier zeer goed ontvangen, hebben heel lekker gegeten en hadden een leuke, gezellige avond! Een echte aanrader. Als we nog eens naar Brugge gaan, staat een nieuwe reservatie bovenaan ons lijstje.