4.8 Score van 7 beoordelingen

Grill Steengrill Streekgebonden

Woensdag

Toon telefoonnummer Email

Betalingsmogelijkheden Master Card, Visa

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 100%
  • Groepen 100%
  • Kinderen 100%
  • Business lunch/diner 100%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 100%
Jan Thys
Beoordeeld op 29/09/2016

Eenmalig

Drank duur,onvriendelijk ,croque monsieur zeer pover

PETER PETER VANHOECKE
Beoordeeld op 14/03/2016

TOURIST TRAP MET ONBESCHOFTE BEDIENING

Staat beschreven als "Brasserie", maar enkel iets drinken is niet mogelijk!? De prijzen voor het eten vallen nog enigszins mee, maar voor de drank wordt belachelijk veel geld gevraagd De bediening valt al helemaal tegen! Onbeleefd, op het onbeschofte af. Deinzen er zelfs niet voor terug om klanten in bijzijn van de ganse zaak belachelijk te maken. Om met een positieve noot te eindigen: mooi gelegen terras op een autovrij pleintje (maar mij zien ze daar zeker en vast nooit meer terug)

Kevin Maes
Beoordeeld op 13/02/2016

Lekker en aangenaam kader

Niets ervaren van wat vorige reacties betreft. Uit eigen beweging warme groenten bijbesteld, stonden op de kaart en dus niet opgedrongen. Inderdaad wel fiepvries. Maar niet gewoon opgewarmd. Lekker aangestoofd met lekkere kruiding, niets om over te vallen vind ik. Allebei tafelgrill van vis gegeten. 24 euro p/p, zeker niet te duur vonden wij.

Martina Koggel-Priekaar
Martina beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 15/05/2015

Onklantvriendelijk to The Max!!

Rond 12 uur zin in een biertje en wellicht wat eten. Zag er gezellig uit maar dat bleek schijn.. Het begon er al mee dat ze vonden dat de kinderwagen van onze 8 mnd oude dochter in de weg stond, maar verplaatsen vonden wij uiteraard geen probleem. Vervolgens bedacht dat we nog geen echte Vlaamse frieten hadden gegeten en laat dat hier nu net op de kaart staan! Maar nee, dat KAN je dus NIET bestellen want, zo werd on medegedeeld: "wij zijn een restaurant hè, geen snackbar". Dus ik vraag nog waarom dit dan op de kaart staat als je het niet mag bestellen (zet het dan bij de supplementen ipv tussen de broodjes en omeletten), maar daar hadden ze uiteraard geen antwoord op. Nou ja, dan maar alleen 2 biertjes dachten we (a EUR 4,50 per stuk!!) Maar na 5 minuten en wat gezeur tussen de obers over dat wij frietjes willen komt er een andere ober (onze oorspronkelijke was blijkbaar te gepikeerd) om te zeggen dat onze bestelling niet doorgaat want het is lunch. Ok. Prima... Dan gaan we toch ergens anders heen waar we gewoon mogen bestellen wat op de kaart staat... Pfff Dochter weer ingepakt en met gierende banden weggegaan! Nooit meer terug!

Poerio Bertagna

Tourists trap !

Avoid this restaurant since it is a tourists trap and high price for quality given. Avoid it.

Delphine ESPOIR

Prix exorbitants et certains plats infectes

Nous avons choisi ce restau car il est bien situé sur une place agréable passagere mais pas de voiture. Les prix sont très chers, de plus ils font payer un supplément pour le pain et les sauces (3€ chaque !). Les moules frites à la biere que j'ai choisi sont degueuluasses, seches, pas de sauce... et très cher !! Pas de sourire pour l'accueil. A FUIR !!!

Reinhard Andries

Bediening redelijk ok, eten niet slecht. Maar...

Bediening redelijk ok, eten niet slecht. Maar pas op als ze vragen als je ook groenten bij je warme maaltijd wil, want een kommetje konijnevoer kost er 7 euro extra, en wat opgewarmde diepvriesgroenten kost 8 euro. Dat wordt op voorhand niet gezegd en staat ook niet op de kaart ('t is te zeggen, het konijnevoer staat onder de voorgerechten als een salade, de warme 'groenten' zijn nergens te bespeuren). Als je achteraf wat meer uitleg vraagt over de rekening en zegt dat je niet akkoord bent met wat je aangerekend wordt krijg je enkel als antwoord: "Zo is dat hier de gewoonte, meneer". Het is duidelijk dat het Mozarthuys enkel tot doel heeft de toeristen te veel geld uit hun zakken te halen. Die mensen zijn meestal de taal niet machtig genoeg om te reageren, kennen de gewoontes van ons land niet en willen hun avond ook niet verpesten door te discussiëren. Ze betalen meestal gewoon, en weten dat ze er toch nooit meer heen gaan. In ieder geval heb ik één zaak gemeen met die toeristen: Ik ga er ook nooit meer terug, en kan enkel iedereen hetzelfde aanraden! Ik vind het jammer dat de ober die ons gisteren bediende nu de rest uit eigen zakken moet bijleggen. Dat wijst op zeer weinig respect van het management. Als de man nu een beetje vriendelijk was geweest tegen ons zou ik nog meedelijden hebben en hem aanraden uit te kijken naar een andere job met eerlijker werkgevers.