Beoordelingen van De Zevende Hemel

Online reserveren
8.6
K
K beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

11 maart heerlijk gegeten en uitstekende service.

Een heerlijke tong gegeten met frieten en een vers slaatje.

Karine
Karine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Jammer

Ik heb jammer genoeg niet kunnen genieten van dit voortreffelijk restaurant .... Ik had gereserveerd op 10 maart ter gelegenheid van mijn verjaardag.... Op 8 maart kreeg ik telefoontje van eigenaar dat de zaak onverwachts was gesloten omdat ze die dag terras moesten aanleggen. Ze hadden deze reservatie over het hoofd gezien omdat ik dat online had gedaan. Hij verontschuldigde zich wel, maar voor mij waren mijn verjaardagsplannen wel in het water gevallen! Verder zou ik wel willen zeggen dat wij daar al 2 x zijn gaan eten, en het was voortreffelijk! Aangenaam kader, vriendelijk onthaald en heel lekker!

van asten
van asten beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

service met de glimlach

Wij zijn op een zondagmiddag gaan lunchen met een vivabox. Zeer vlotte bediening, heel vriendelijk. Het eten is eenvoudig maar zeer lekker. De inrichting is gezellig met een echte huiselijke sfeer. Ideaal lunchadresje !

Betsy
Betsy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

service met de glimlach

Pascal
Pascal beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Vivabox "Typisch Belgisch".

Verassend lekker. Heel vriendelijk personeel. Professionele bediening. Prijs/kwaliteit top. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Marc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig en lekker

Klein gezellig restaurantje in een mooie omgeving maakt van een etentje een culinaire belevenis.

David
David beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Mmmmmosselkroketten !

Met 5 personen een uitstekende maaltijd genoten. Heel erg vriendelijke en professionele bediening en geweldig lekker eten. Zowel het perfect gebakken rundsvlees als de bouillabaise als het stoofvlees. Maar vooral de unieke huisgemaakte mosselkroketten zijn een aanrader. Het kader is wat gewoontjes maar de bediening en het uitstekende eten maakt dat allemaal goed. Een aanrader.

Gewoonweg zalig!

Een heel gezellig en warm kader..... Superlekker gegeten,goede en vriendelijke bediening en dit alles voor een eerlijke prijs! We voelden ons als het ware " in de zevende hemel"...... We kolen zeker er zeker terug!

Karine
Karine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Superlekker!

Met vriendinnen gaan eten. Goede bediening, heel lekker, verzorgd, lekkere wijn. De prijs valt heel goed mee. Heel gezellig kader! Voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen!