14/20 Gault&Millau
Niklaas Desparsstraat 11 8000 BRUGGE CENTRUM
Openingsuren
Gesloten Openingsuren
Wij brengen u een verfijnde seizoensgebonden keuken waarbij Chef Gregory Slembourck zijn inspiratie laat leiden door het dagverse aanbod. In hooggespannen concentratie en dicht bij zijn tweede thuis, zijn fornuis, bewerkt hij met volle overgave zijn ingrediënten die elk hun specifieke plaats krijgen op het bord, en maakt creaties die royaal en rijkelijk zijn.

U kunt op elk bord zijn kundigheid en verfijnde smaak ervaren maar vooral ook zijn buitengewone liefde voor zijn vak, zijn onuitputtelijke vindingrijkheid en zijn zorg voor permanente kwaliteit.

In een uniek historisch kader uit 1869 kan u met volle teugen genieten van deze uitzonderlijke keuken, met een lekker menu 'Smaken uit de regio' geparfumeerd met verrassende Wereldse toetsen of à la carte en natuurlijk steeds met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

eric

een echte aanrader, opkomende klasse!

Fantastisch lekker gegeten van amuses bij het aperitief tot zoetigheden bij de koffie. Lekkere en fijne gerechten voorgesteld door de chef en perfect passende wijnen, voorgesteld door de sommelier. Een perfecte harmonie tussen beiden. Bediening was vriendelijk en gemoedelijk, een klassezaak! Prachtig kader. Prijs/kwaliteit 10/10!

ann

Le Mystique trok onze aandacht op de één of...

Le Mystique trok onze aandacht op de één of andere manier. Met hoge verwachtingen gingen we zaterdagavond eten in dit romantisch restaurant. We werden er enorm vriendelijk onthaald door Sam. Deze man zorgde mee voor een onvergetelijke avond! We genoten van een lekker aperitiefje in de bar, kozen een tafeltje in het restaurant en werden dan begeleid naar ons plekje voor de komende uren. De degustatiemenu met aangepaste wijnen verraste ons al meteen met de amuses. De aangepaste wijnen waren super! Zelfs een aanpassing naar een enkel vis-menu was geen probleem. Onze complimenten voor de Chef Jerôme Papin, wij komen zeker terug!!! Bedankt, Sam en Jerôme, om er een geslaagde avond van te maken.