Kiparisia
Kiparisia beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Qualité et bonne humeur

J'étais accompagnée d'un groupe de lycéen venant de Grèce la première fois que j'ai mangé dans cette brasserie. Nous avons tous été très satisfaits des plats et de l'accueil.

domenico

Aucun intérêt... repas de cantinne

réservation SOdexo Lunch. Très déçu.

Jack

Trop cher pour des moules frites

Bonne situation et accueil sympathique pour ce restaurant à deux pas de la grand place. Mais rien de gastronomique pour deux moules/frites et une addition à 75€ pour deux.

philippe

Nooit meer !!!

Deze middag gaan eten in les Chapeliers met een cadeaubox bon. Bij onze aankomst zat er totaal geen volk in het restaurant, al gauw hadden we de reden hiervan door. Om toch een beetje vriendelijk over te komen, een geforceerde poging van de ober, maar het lukte niet. Waarschijnlijk had de man het laatste jaar geen loon meer ontvangen. Hij liet ons in zo weinig mogelijk woorden weten dat de lunch van cadeaubox, vandaag kip met friet is. Een andere keuze was er niet. We kregen ook nog een thé of koffie na de maaltijd. Heel raar hun lunch op de kaart kost 8,5 euro pp. Een thé 3,30 euro, dit alles maal twee, komen we aan ongeveer 24 euro, raar als je weet dat de bon 30 euro kost. Over de kwaliteit van hun eten viel ook al niet veel zaaks te vertellen. Een voor de tweede of derde maal opnieuw gewarmde halve minikip met 5 frieten en een koffielepel mayonaise. Sorry mij zien ze daar niet meer terug!!!!! En voor de fans van cadeaubox en Bongo, mensen stop met bons voor een lunch of ontbijt als geschenk weg te geven, de zaken die hieraan meedoen zijn voor het merendeel geen cent waard, iedere euro die je daaraan uitgeeft is er één te veel!!!

André

satisfait

satisfait globalement mais ambiance tristounette:salle rez de chaussée sombre; peu de clients.

marc

un moment agréable dans un cadre cosi

un endroit agréable, au calme, idéal pour partager un repas en bonne compagnie.

christelle

Super

Nous avons passé un très bon moment. Repas, ambiance, service, le tout était excellent, comme à chaque fois. Je n'ai qu'une chose à dire, vivement la prochaine fois.

michelle

acceuil sympa

accueil sympa, personnel peu nombreux et le resto étant plein, pas facile pour eux. Assiettes trop remplies pour la plupart, chicons gratin nageant dans le sauce et trop salé,. Frites servies à part, un bon point!