Donderdag
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Jurgen en Sofie heten jullie van harte welkom in hun vernieuwde zaak.

Het is nog vroeg in de ochtend en de chef, Sofie, is al volop bezig met de voorbereidingen in de keuken.

Terwijl de chef bezig is, zorgt de patron, Jurgen, ervoor dat de gasten in een aangenaam en gezellige sfeer vertoeven.

Onze keuken is doorlopend open vanaf 11u30 tot ‘s avonds laat zodat u op elk moment van de dag de innerlijke mens kan versterken.

Vertel je wensen en verlangens aan de chef en zij tovert jouw persoonlijke menu op je bord afhankelijk van je smaak, tijd, budget.

“Ruik, proef, en geniet…”

Wij beloven je een toffe ervaring in onze zaak.

Bent u gezellig met z’n twee of met groter gezelschap? Groepen worden eveneens in de watten gelegd.

Of zit u liever thuis te genieten, dan kunt u altijd gerechten bestellen om mee te nemen naar huis.

Geef een belevenis cadeau! Onze geschenkbon is een mooi cadeau waarmee u uw relaties, familie of vrienden kan verwennen met een lekker etentje bij ons.

Geniet in de zomer van ons ruim terras en een prachtig zicht op het polderlandschap.

Voor de kinderen is er een volledig vernieuwd speelpark met groot springkasteel en nog veel meer...

Menu volgens marktaanbod en verzorgde dagschotels.

Onze rustdag is donderdag.

Toegankelijk voor rolstoelgebruikers, gratis oplaadpunt voor elektrische fietsen en gratis WIFI.

Alvast smakelijk!

Groetjes van Jurgen en Sofie Carron-Blomme...

...en het hele Lettenburg team.

Jan
Beoordeeld op: 30/10/2018
Jan beveelt dit restaurant aan voor: Trendy kader

zeer lang moeten wachten op ons eten , En...

zeer lang moeten wachten op ons eten , En t was dan ook nie lekker Jammer , voor zo een mooi kader

Kristien

Veel te lang moeten wachten , een uur is ee...

Veel te lang moeten wachten , een uur is ee toch over . De suggestie salade was heel simpel .salade met een gebakken kipfilet die veel te lang gebakken was . Niets special erbij .

jan
jan beveelt dit restaurant aan voor: Kinderen

zeer lekker eten, zeer trage bediening

het eten was zeer lekker en verzorgd, maar een uur wachten op de maaltijd is te lang, eender hoe druk het is (wat het niet echt was). En dan nog eens een half uur op het desert, en een kwartier op de koffie. Vond de bediening ook nogal aan de koele kant eerlijk gezegd. Men kon voelen dat men op zijn woorden moest letten. Misschien lag het aan de volle maan?

Bart
Bart beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Absolute aanrader!

Schitterende kwaliteit. Goeie service en eerlijke prijs. Superlekkere entrecote. Echt genieten!

Freddy

Wat een spijskaart!!!

Qua prijs kwaliteit, het beste restaurant uit de westhoek. Enorme keus op de kaart. Ruime en lekker bereide gerechten. Lekkere huiswijn voor een aanvaardbare prijs.

MICHEL

Si vous trouvez mieux laissez moi l'adresse!!!!!

Un très bon accueil, une cuisine simple et très bonne, il faut le dire quand tout est bien. On a faim à regarder les plats qui arrivent on patiente avec la petite assiette de jambon cru (superbe) découpé sur place. je vous invite à le découvrir par vous même, vous ne serez pas déçu j'attends vos commentaires M.D.

Christian

super! et ce midi ont se régale des

Nous y sommes retourné, après les travaux d 'embellissement et d'agrandissement. Cadre chic, cosy, au goût du jour. Accueil sympathique, contenu des assiettes inchangé" je m'explique:(tres) )genereuse, bien présentée, avec la plaque pour tenir au chaud, car on met du temps pour se régaler, grillades parfaitement cuites et assaisonnées. ..et que dire de la gaufre en dessert? Croustillante et moelleuse a la fois. Un régal! Ah, on a du y aller en semaine:pas de place les samedi et dimanche avant fin Mai. Mais pour les retraités que nous sommes, c'est tous les jours dimanche! ! Les anguilles ont l'air très bien aussi! A bientôt et merci. J'oublie de préciser le prix:120 € à 4 et avec 6bieres

vicky

Heel verzorgd en lekker!

Paling provencale heel lekker en mals alsook het vispannetje!

claire

zeer goed voor zijn prijs

zeer goed prijs kwaliteit

edy

lekker eten tegen een aanvaardbare prijs

Wij zijn tevreden en komen nog terug.