Grill
Dinsdag, Zaterdagmiddag
Toon telefoonnummer Email

René
René beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig lekker restaurantje

In het centrum van Ledeberg bevindt zich een aangenaam en gezellig restaurant.De inrichting is vrij origineel. Bij het binnenkomen worden we onmiddellijk begeleid naar de door ons gereserveerde tafel.De dienster is vriendelijk en we gaan elk voor een hoofdschotel, een contrefilet voor mij en een stuk kabeljauw aan de overkant.De porties zijn royaal en met lekkere groentjes en frietjes geserveerd.Na het nuttigen van een koffie wordt ons nog een limoencello aangeboden.Lekker gegeten aan een eerlijke prijs.Zeker een aanrader.

Jacky

Culinair TOP!

Wij zijn met ons 2 onverwacht daar gaan eten. Op het suggestiebord op het terras stond er "Tripes a la mode de Caen met boter en Calvados". Dit was lang geleden dat ik dit had gegeten en was vastbesloten dit te bestellen. Eens binnen werd ons een plaats toegewezen door de sympathieke ober dier ons onmiddellijk de menukaart bezorgde. Daar vonden we een overzichtelijke kaart, de prijs van de dranken lagen iets langs de hogere kant maar de prijs van het eten was naar duidelijk naar behoren. Ik vroeg om de Tripes als voorgerecht te krijgen en dit was duidelijk geen probleem. als hoofdgerecht heb ik een steak tartare genomen, mijn vrouw als voorgerecht garnaalkrokketen en als hoofdgerecht de tagliatelli met zeevruchten. Bij dit alles hadden we de witte huiswijn besteld. Nadien hebben we nog een fles champagne gedronken om de mooie avond volwaardig af te sluiten. Alle gerechten die we verorberd hadden waren 1 voor 1 SUPER en voortreffelijk geserveerd. Ik kan het aan iedereen aanraden om in een aangenaam kader met goede service van een kwaliteitsgerecht te genieten want er is naar ieders budget en goesting iets te verkrijgen wat je zeker zult lusten. Wij hebben culinair genoten en hebben een zééééér geslaagde avond gehad. Een dikke pluim voor kok Franco en voor de bediening, René. Doe zo voort! Jacky & Mieke.