Goede bediening en lekker eten....
Goede bediening en lekker eten.
Alle restaurants van Belgie: Top 10, promoties en beoordelingen. Reserveer je restaurant in Antwerpen, Gent, Leuven ....
Goede bediening en lekker eten.
Vriendelijke en spontane bediening. Eten was lekker.
Heel lekker eten (moussaka) en zeer vriendelijke bediening
Zeer lekker gegeten en goede service !
Super lekker eten ,gezellig en een top bediening!!
Zeer lekker eten, super vriendelijke bediening, aangenaam
Gewoon tevreden. Goede maaltijd in rustige sfeer.
Vriendelijk onthaal, ongedwongen en gezellig restaurant met een lekkere keuken
Lunch met een groep collega's. Vlotte service, vriendelijke bediening, lekker!
vriendelijk en superlekker !