Zondag, Maandag

Joost
Beoordeeld op: 11/05/2018
Joost beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen

Personeel

Hierbij moet ik wel toevoegen dat zijn personeel wel zeer vriendelijk is. Hij kwam zijn excuses aanbieden voor zijn baas.

Joost
Beoordeeld op: 11/05/2018
Joost beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen

Vervelende eigenaar

Mijn vader pakte perongelijk de verkeerde kaart, dit kwam omdat de terrassen zo dicht tegen elkaar staan, een simpel gemaakte vergissing. Hij trok de kaart zomaar uit mijn vaders handen zonder een woord te zeggen. Mijn vader was hier niet van gediend en wees de man erop dat hij er hooguit iets van had kunnen zeggen in de trand van: 'sorry meneer maar u heeft de verkeerde kaart'. Van dit commentaar was de eigenaar niet gediend, hij zei dat mijn vader 'op moest rotten naar zijn eigen land' en 'wat zijn probleem was'. Bij de aangrenzende cafe's gevraagd of ze ook problemen hadden met de eigenaar, ze zeiden dat hij een enorm opgefokte en agressieve eigenaar was. Terwijl we bij de super vriendelijke en behulpzame brasserie borluut zaten zat hij ons nog steeds vanuit 'zijn' terras uit te dagen: tong uitsteken, knipogen geven, af en toe iets roepen. Ik zou hier NOOIT gaan zitten, dit is een afgang voor Gent!!

Gwen

Eten middelmatig, bediening ronduit onbeschoft!

Wij gaan zeer graag uit eten, maar het is de eerste keer dat ik een review schrijf over een restaurant. Ik vond het nu eenmaal nodig, want moet nog steeds bekomen van hoe ik ben aangesproken. Wij hadden iets te vieren, dus ging ik samen met mijn man en ouders voor de 1e maal eten bij Downstairs. Wij kenden dit restaurant nog niet, en aangezien wij een Groupon bon aangekocht hadden, aangetrokken door het lekkere menu, leek dit ons de uitgelezen kans om een nieuw plekje te ontdekken. Hoewel we een tafeltje geboekt hadden voor 4, bleek de uitbater dit 'vergeten' te zijn, en toen wij toch een plaatsje kregen, was er slechts bestek voor 1 persoon en 2 vorken. Toen kwam het eten en wij vroegen 2 extra messen. Meteen kregen we the evil eye van de uitbater! Hij vond het blijkbaar nodig om eraan toe te voegen dat ons dit extra zou worden aangerekend. Droge humor? Waarschijnlijk, maar zonder dat er een glimlach af kon. Wij dronken een aperitief bij het eten en 2 flessen wijn, samen goed voor meer dan 50 euro. Het eten was ok, zonder meer, maar toen wij wilden betalen, bleek dit niet te kunnen met Visa. Wij betaalden dan maar cash, maar vroegen wel een BTW recu. Wat volgde was ronduit schokkend. De uitbater (denk ik) begon heel luid (er zaten nog een 4tal tafeltjes in het restaurant) te roepen dat 'dat allemaal voor 2 keer niks wil gaan eten en dat dan nog de culot heeft te willen betalen met visa!!'. Ik was erg gegeneerd, vooral omdat mijn ouders erbij waren en het blijkbaar vooral gericht was aan mijn moeder, die betaalde, en ik zei, op kalme wijze, dat het jammer was, dat wij wel lekker hadden gegeten, maar dat dit geen manier was om nieuwe klanten aan te spreken. De man deed er echter nog een schepje bovenop, zei dat Groupon afzetters waren (letterlijk) en wij een 'bende profiteurs'. Ik ben nog nooit zo behandeld geweest en jammer genoeg was onze avond verknoeid. Een gouden raad: geef uw geld elders uit!

pierre

Excellent restaurant qualité-prix surtout pour...

Excellent restaurant qualité-prix surtout pour le plat du jour. Service diligent et cordial. A recommander sur la Korelmarkt.