Goed 7.5 Score van 16 beoordelingen

GROOT BRITTANNIELAAN 51 9000 GENT

Belgische Eetcafé Franse

Zondag, Zaterdagmiddag

Toon telefoonnummer Email Website

William en zijn team nodigen u graag uit in hun eethuis waar zij in een exclusief modern en fris ogend kader u culinair zullen verwennen. U kunt hier zowel terecht voor een hongerstillende snack, een lekker belegd broodje als om uitgebreid te tafelen. Op de gevarieerde kaart vindt u vast voor iedereen wat wils: vis of vlees, vegetarisch, exotisch,… maar ook typische boerengerechten komen aan bod. Daarnaast kunt u ook proeven van de tweewekelijkse suggesties. In de keuken werkt men enkel met verse ingrediënten om zo een ultieme smaakbeleving te garanderen. ‘Gezond maar lekker’ zou dus wel eens het uitgangsbord kunnen zijn van C’est Fou. U wordt hier trouwens steeds voorzien van ruime porties. Alle gerechten kunnen ook afgehaald worden. Om aan ieders wensen voldoen werd ook een aparte rokersruimte ingericht. C’est Fou bevindt zich bovendien op 5 minuten van het station en is zo erg gemakkelijk bereikbaar.

Faciliteiten Kindermenu's, Honden toegelaten, Faciliteiten mindervaliden, Ontbijt, Rokersruimte Sfeer Overige
Betalingsmogelijkheden Master Card, Visa, Bancontact

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 100%
  • Groepen 34%
  • Kinderen 34%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 67%
Danie Desmet
Danie beveelt dit restaurant aan voor:

eten

Heel goed goeie bediening en heel vriendelijk , voor herhaling vatbaar

Sophie Liekens
Sophie beveelt dit restaurant aan voor:

Simpel, maar goed!...

Simpel, maar goed!

Nele Declercq
Nele beveelt dit restaurant aan voor:

Tevreden!

Mijn vriend en ik zijn hier gaan eten met betaling via een studentenbon van Guido. Personeel was super vriendelijk, eten was heerlijk en mensen bleven even vriendelijk student of niet :) Aanrader is toch wel de steak !

S Vm

Vegetarisch is minderwaardig?

13 euro gegeven voor een pasta die max 1,5 euro kost om te maken. Te lang gekookte pasta, roomsausje zonder smaak, 4 schelletjes rauwe tomaat erop en 3 plakjes mozarella gesmolten in een microgolfoven om af te werken... Jammer om te merken dat er, in Gent nota bene, nog resto's zijn die vegetariers gelijkstellen aan mensen zonder smaak.

T R

Mixed Grill €15 €16,50 Betalen

Een review gelezen dat de prijzen niet kloppen. De studentkorting en studentprijzen kan ik niet beoordelen maar indien op de boord 'Mixed grill met frietjes €15' staat geschreven kan ik wel beoordelen dat de prijs van €16,50 moet niet aangerekent worden. Terwijl het eten en dienst redelijk waren, moet het eindrekening gemakelijk kunnen berekent worden zonder een meerprijs aan de kassa te betalen. Spijtig. De restaurant is zes jaar gelden begonnen met goede intenties maar ze zijn blijkbaar te confortabel geworden. Met de hand gesneden frieten is blijkbaar ook al voorbij.

Francine Delanglez

Een ontdekking

Een gezellig restaurant met vriendelijke en vlugge bediening. Lekker eten en bereid met verse ingrediënten.

Clara Johan

Goed gebakken

Zeer lekkere vis en echt goed gebakken! Lekkere sla met uitstekende vinaigrette. Er is nogal veel echo in de ruimte maar leuk en lekker.

KATI FLEMENT
Datum restaurantbezoek: onbekend

Nogal chaotisch met toch nog een goede afloop

Wij kwamen op het gereserveerde uur met 4 personen aan en de eigenaars vielen totaal uit de lucht : geen reservatie. Hun uitleg : overgeschakeld van Proximus naar Base en ze hadden reeds 2 weken geen internet. Na een 10-tal min. wachten kregen we toch een tafel toegewezen. Het was heel druk en het personeel liep er af en toe bij als kiekens zonder kop. Het personeel liep (letterlijk lopen !) soms van de keuken naar de toog en dan de zaal in. Zeker geen dure brasserie, kwaliteit/prijs viel goed mee. Aanrader voor studenten - interieur zeer sober - bestek met papieren servietten staan op tafel in een glas. We hebben ook ons 10 % korting ontvangen.

eric van speybroeck

DEGELIJK

DIT IS GEEN TOPRESTAURANT? MAAR HEEFT WEL EEN GOEDE VERHOUDING KWALITEIT EN PRIJS.

van belle dirk

beter verwacht

heb er eens geweest , en daar is alles mee gezegt