Toon telefoonnummer
Restaurant met dagschotels, foodsharing en Franse keuken

joke
Beoordeeld op: 26/05/2022
joke beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer lekkere bereidingen met verse producten

We hadden geboekt niet te ver van het hotel zonder te weten waar we zouden belanden. De aankleding van het restaurant was helemaal niet trendy en straalde weinig uit maar het eten stond daarmee in schril contrast. We namen de sharingmenu en werden reeds bij de voorgerechtjes aangenaam verrast door de creativiteit en de lekkere smaken. Ook de presentatie van de gerechtjes was tof en eigentijds. Zeker een aanrader en een reden voor ons om nog eens naar Gent af te zakken.

joke
Beoordeeld op: 26/05/2022

Zeer lekkere bereidingen met verse producten

Rita
Beoordeeld op: 20/04/2019
Rita beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Al een paar keer geweest om te lunchen, zeer...

Al een paar keer geweest om te lunchen, zeer lekker, steeds vers en de bediening prima.