Bergensesteenweg 103 1500 HALLE
Dinsdag
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Welkom bij Zhu Yun !

Gilbert

Kan maar oordelen over een voor-en hoofdgerecht...

Kan maar oordelen over een voor-en hoofdgerecht, maar beiden werden wat betreft smaak boven het gemiddelde van een Chinees bevonden. De bediening was ook in orde en de wachttijd zoals het moet.

Dorien

Lekker eten en vriendelijke bediening....

Lekker eten en vriendelijke bediening.

Conny

Bahhhh

Wat daar aan de hand is weet ik niet na regelmatig geweest te zijn 2 weken geleden was het super slecht ,eendeborst was totaal uitgedroogd en heel donker van kleur niet te eten alles terug gegeven. Bediening onvriendelijk. Hier gaan we nog van horen dik bergaf.

Kiki
Kiki beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Kinderen, Business lunch/diner

La qualité

Nous allons manger au Zhu Yun depuis son ouverture, et y avons passé plus d'une trentaine de bonnes soirées. Les plats sont d'une qualité toujours constante, et le service est soigné. Le Tavel est délicieux. À recommander !

Danny

SUPER!! Fantastisch restaurant!!!

Wij hebben een fantastische avond gehad naar aanleiding van mijn zoon zijn verjaardag. Een uitgebreid menu waar de kwaliteit van het eten een dikke 10 verdient. Wachttijden waren er totaal niet, alles liep heel vlotjes. Het kader was fantastisch en de service uitstekend. Het personeel was hééél vriendelijk. Dit is dus een aanrader en wij gaan zeker in de toekomst dit restaurant nog eens een bezoekje brengen.

yunting lin
Beoordeeld op  19/09/2015

We zijn blij dat u en uw familie zulke geweldige ervaring in het Zhu Yun hadden, we hopen u snel te zien. Team Zhu Yun

Frank

Chinees lunch

Ik raad iedereen aan om in deze restaurant te gaan lunchen. Goede prijs/kwaliteit en een vriendelijke en correcte bediening. Ook de inrichting is leuk en uitnodigend, een bezoek waard.

Robby

Aan Te Raden

Lekker Chinees restaurant met een uitgebreid menu. Vriendelijke bediening, soms wel wat lang wachten. Mooi interieur, sfeervol.

Yves

du caractère

Surprenante découverte entre authenticité et traditions culinaires chinoises, avec néanmoins une pointe de modernité dans la présentation des plats, qui détache quelque peu ce restaurant chinois de ses 'ancêtres' des années 80-90. Il en est de "m'aime" dans la mixité de la décoration. Bref et en d'autres mots: un savoir faire contemporain, que je recommande à tous.