Excellent 9.2 Score van 5 beoordelingen

De Muze

Keistraat 9 9910 KNESSELARE

Belgische Seizoensgebonden Bistro

Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag (Van juli t/m augustus enkel op maandag & dinsdag gesloten)

Toon telefoonnummer Email Website Facebook

De Muze , ontstaan in de jaren ’80 en uitgebaat door Marleen & Robert kwamen velen hier proeven van de lekkere ribbetjes en ‘hespekneusten’.
In 2004 hebben Petra & Jos het restaurant overgenomen en verder uitgebouwd naar een heus grillrestaurant met feestzaal.

De Muze, een restaurant voor een romantisch etentje, gezellig onder vrienden of met de familie en kinderen. Met onze verschillende, gezellige ruimtes kan je vertoeven waar je het liefste wenst.
Petra & Jos bieden hun gasten een gevarieerde kaart aan met diverse vis- en vleesspecialiteiten van de lokale hoeveslager, zoals: Côte à ‘l os, Rib-Eye, … .
De gerechten worden gegrild in een houtskooloven, die mede voor de lekkere, sappige smaak zorgt.
Er is tevens een uitgebreide kinderkaart, verschillende salades, seizoensgebonden suggesties en een kleine snack-kaart.

Indien de drukte het toelaat, kan je in De Muze ook genieten van de gekende, verse pannenkoeken en dergelijke van 14.00u - 17.00u.

Binnen is er een speelhoek voor de kinderen.
Buiten zijn er verschillende zonnige terrassen, grote buitenspeeltuin met springkasteel (april - september).
Wij staan ook in voor het verzorgen van al uw feesten, receptie’s, walking dinner, communie’s, lentefeesten, huwelijk, jubileum's, … .

De Muze is gelegen midden in natuurschoon, waar elke dag een nieuw tafereel te beleven valt.

Petra & Jos verwelkomen jullie graag.

Faciliteiten Feestzalen, Speeltuin, Kindermenu's, Parking, Kinderspeelruimte, Terras, Tuin, Rokersruimte, Wi-fi, Kindvriendelijk Sfeer Authentiek kader
Betalingsmogelijkheden Master Card, Visa, Bancontact

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 67%
  • Groepen 67%
  • Kinderen 100%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 67%
Katleen Rogiers
Katleen beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 17/05/2016

Fantastisch communiefeest!

Afgelopen weekend hadden we het communiefeest van ons zoontje gevierd in de Muze. Alles was dik in orde, de inkleding, de sfeer en het eten! Het is een gezellig restaurantje, er waren nog feesten maar het was toch niet te druk. Het is ook heel erg kindvriendelijk. De kindjes hebben we behalve bij het eten bijna niet gezien, die waren buiten aan het ravotten. We zijn blij dat we dit leren kennen hebben en zo een ideaal feest hebben kunnen geven. We gaan zeker en vast terug!

andy jonckheere
andy beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 12/02/2015

lekker eten

Onlangs gaan eten in de muze,waren met 4 pers. hadden allen een cote à los , was super lekker gegrild op de josper + huisgemaakte verse frietjes en mayonaise. waar vind je dat nog tegenwoordig?! En bij de koffie terug in huis gemaakte koekjes kortom was super lekker

andy jonckheere
andy beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 12/02/2015

lekker eten

sabrien depypere

een tegenvaller

met grote verwachtingen zijn wij gaan eten in eethuis de Muze met ons boek 340 orginele café's in de hand. Bleek dat we bij het aperitief een gratis aperitiefhapje kregen (portie salami). De mosterd heb ik er zelf moeten bijvragen. Hierdoor kregen we wel geen amuse die iederen naast ons aan tafel dus wel kreeg. Wij moesten ons tevreden stellen met een potje salami. Ikzelf heb een steak gegeten met roquefortsaus die overigens lekker smaakte. Alleen jammer dat er zo weinig groentjes werden bij geserveerd. Mijn vriend at ribbetjes. Deze waren lekker van smaak maar wel heel droog en ook hier weer heel weinig groentjes. Persoonlijk vond ik dat voor de redelijke hoge prijzen het wel ietsje meer mocht zijn.

jens vercruysse

Beste De Muze Ik ben afgelopen zondag even...

Beste De Muze Ik ben afgelopen zondag even over de middag iets gaan eten bij jullie met mijn vriendin. En we waren allebij zeer tevreden over de bediening en de gastvriendelijkheid. Ik at fazant en die was zeer lekker en perfect gebakken en afgekruid. Het was ook een heel gezellig en warm interieur. Wij zijn klanten die je zeker nog eens terug zal zien. Het is zeker een aanrader Vriendelijke groeten