De Muze

Keistraat 9 9910 KNESSELARE
Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag (Van juli t/m augustus enkel op maandag & dinsdag gesloten)
Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Katleen
Rogiers
Katleen beveelt dit restaurant aan voor: Kinderen

Fantastisch communiefeest!

Afgelopen weekend hadden we het communiefeest van ons zoontje gevierd in de Muze. Alles was dik in orde, de inkleding, de sfeer en het eten! Het is een gezellig restaurantje, er waren nog feesten maar het was toch niet te druk. Het is ook heel erg kindvriendelijk. De kindjes hebben we behalve bij het eten bijna niet gezien, die waren buiten aan het ravotten. We zijn blij dat we dit leren kennen hebben en zo een ideaal feest hebben kunnen geven. We gaan zeker en vast terug!

andy
jonckheere
andy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

lekker eten

Onlangs gaan eten in de muze,waren met 4 pers. hadden allen een cote à los , was super lekker gegrild op de josper + huisgemaakte verse frietjes en mayonaise. waar vind je dat nog tegenwoordig?! En bij de koffie terug in huis gemaakte koekjes kortom was super lekker

andy
jonckheere

lekker eten

sabrien
depypere

een tegenvaller

met grote verwachtingen zijn wij gaan eten in eethuis de Muze met ons boek 340 orginele café's in de hand. Bleek dat we bij het aperitief een gratis aperitiefhapje kregen (portie salami). De mosterd heb ik er zelf moeten bijvragen. Hierdoor kregen we wel geen amuse die iederen naast ons aan tafel dus wel kreeg. Wij moesten ons tevreden stellen met een potje salami. Ikzelf heb een steak gegeten met roquefortsaus die overigens lekker smaakte. Alleen jammer dat er zo weinig groentjes werden bij geserveerd. Mijn vriend at ribbetjes. Deze waren lekker van smaak maar wel heel droog en ook hier weer heel weinig groentjes. Persoonlijk vond ik dat voor de redelijke hoge prijzen het wel ietsje meer mocht zijn.

jens
vercruysse

Beste De Muze Ik ben afgelopen zondag even...

Beste De Muze Ik ben afgelopen zondag even over de middag iets gaan eten bij jullie met mijn vriendin. En we waren allebij zeer tevreden over de bediening en de gastvriendelijkheid. Ik at fazant en die was zeer lekker en perfect gebakken en afgekruid. Het was ook een heel gezellig en warm interieur. Wij zijn klanten die je zeker nog eens terug zal zien. Het is zeker een aanrader Vriendelijke groeten