Maandag, Dinsdag, Woensdag
Toon telefoonnummer Email Website
WELKOM!
Op 17 september 2004 opende restaurant Lammerhof haar deuren.
Wij danken de vele gasten die wij hebben mogen ontvangen.

Chef-kok Wim Nackaerts en zijn medewerkers heten u welkom.

Je kan bij het Lammerhof terecht voor een uitgebreid menu maar ook voor een snelle hap of enkele seizoensgebonden gerechten/menus.
Er zijn verschillende mogelijkheden voor familie of bedrijfsfeesten.
Hiervoor hebben we verschillende zalen ter beschikking

Het restaurant is gelegen in een landelijke omgeving.

Groepen vanaf 12 personen kunnen ook buiten de openingsuren bij ons terecht.

Indien u nog andere info nodig hebt graag een seintje per mail of op het nummer 016/20.88.90.

Uizonderlijk open op Valentijn

Eric
Eric beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader

Gezellig tafelen in een landelijke omgeving!

Je kan in dit restaurant heel gezellig tafelen met een kleine of grotere groep. Gastvrouw Annelies zorgt steeds voor een vlotte en vriendelijke bediening, terwijl haar echtgenoot Wim heerlijk kookt en zijn gerechten heel creatief presenteert. Bovendien is de inrichting hier warm en gezellig, is er een mooi terras met uitzicht op een heel verzorgde tuin met speeltuigen en is er achteraan een ruime parking. De jonge uitbaters werken hier nog echt met hart en ziel voor hun vak en daarom is deze landelijk gelegen eetgelegenheid zeker een aanrader en het uitproberen meer dan waard.

Kom daar al eens lunchen,zeer lekker,zeer goede...

Kom daar al eens lunchen,zeer lekker,zeer goede bediening. Was verrast dat er nog geen commentaren bijstonden. Is zeker een voltreffer indeze regio. Behoort zeker tot de mogelijke toppers in de toekomst. Hun wildmenu's zijn niet te versmaden evenals hun suggestie's. Wij als bedrijf Remondis in de buurt,blijven regelmatig hun menu's uitproberen.