We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Dinsdag
Toon telefoonnummer

Frederic

Super !!!

Super resto, personnel et patron très sympa. Les plats sont exquis et bien présentés. Le patron s'est proposé pour nous photographier. A recommander !!!

mark

smerige oude uitgeleefde zaak

na vrienden te hebben ontvangen , die ook de voorkeur hadden voor een Grieks etentje was de voorkeur voor dit restaurant omdat het buiten er goed uitzag en een mooie ligging. na binnenkomst schrok ik best wel , een uitgeleefd smerig tapijt was het toppunt wat bijeen geraapte hotelstoeltjes en een aquarium gevuld met kiezel en daarin 1 vetplant gezet. 4 Griekse zuilen tegen de muur gezet, kortom het ziet er niet uit. Griekse sfeer ?? leek wel een opvang voor daklozen.. wat gaan we drinken Ouzo natuurlijk!!! een longdrinkglas met 1 ijsklontje en een scheutje ouzo, echt te gek voor woorden , dan een 0.25 l karafje kraanwater zelfs daar zat geen ijsklontje in... normaal gezien krijg je een karaf met flink wat ijsklonten erin. voorgerechten besteld; NIET TE ETEN, ondertussen werd er een warmhoudplaatje op tafel bijgezet dat was net zo smerig als het tapijt(daar moet je bordgerecht dan opkomen)bediening tja hij liep de benen onder zijn gat vandaan er was werk voor 3 obers , maar goed de tijd klaag ik niet over. na het warmhoudplaatje heb ik de rekening gevraagd , niks gegeten dus betalen en weg.. 144 euro, SPIJT EN NOG EENS SPIJT.. wat een smerige uitgeleefde tent.

georges

superbe!

ideal ! avant une après-midi courses à l'hippodrome de Ostende!!service tres soigné et prix raisonnable!patron tres sympa je recommande le MIX GRILLADE!

Gina

Telkens wij naar de zee gaan op weekend, gaan...

Telkens wij naar de zee gaan op weekend, gaan wij naar acropolis, zeer aangenaam kader, vriendelijke bediening, en nog een meze dat een meze is, Wij blijven vaste klanten van dit aangenaam restaurant met uitzicht op zee.