Geen budget beschikbaar
Openingsuren
Nu open Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
De naam "Anurak Thai" is uiteraard afkomstig uit de Thaise taal en cultuur.

Anurak betekent gewoonweg "in stand houden", "bewaken" of "behouden". De naam van onze zaak "Anurak Thai" kan dus los vertaald worden naar het in stand houden van de Thaise cultuur. Dit staat ook centraal in ons restaurant en voornamelijk in onze gerechten. Het is ons doel om authentieke gerechten aan te bieden. Op deze manier kunnen we de Thaise traditie, cultuur en keuken beschermen, eren en met vooral met jullie delen.

Onze chef is afkomstig uit de Thaise hoofdstad Bangkok en heeft meer dan 20 jaar ervaring. Daarbovenop is hij opgegroeid in een familie die allemaal actief waren in de horeca. Hierdoor is hij gepassioneerd door de Thaise keuken. De gerechten worden dus altijd zorgvuldig en met veel liefde en passie bereid.

Echter wilden we graag het eten zo traditioneel en authentiek mogelijk behouden, maar dit aanbieden in een moderne setting. Dit zal terug te vinden zijn in het interieur, de presentatie en nog veel meer.
8.7 Gebaseerd op 1 beoordeling
1 persoon heeft dit restaurant beoordeeld

Luc
Beoordeeld op: 18/10/2021
Luc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Trendy kader

Attent vriendelijk en kekker van eten/ juist...

Attent vriendelijk en kekker van eten/ juist wat meer keuze en voorraad in de rode wijnen