Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Sint-Niklaas, bruisend centrum van het Waasland, van alle markten thuis.

Een stad met uitstraling waarin Brasserie 't Heerehuys een begrip geworden is voor alle "Sinnekloazeneiren" en ver daarbuiten. Achter de fraaie gevel van ons pand in de Casinostraat vindt u een plekje met een hart, waar iedereen zich goed voelt.

Passie en liefde voor het culinaire waait als een wind door 't Heerehuys. U kan bij ons terecht voor een uitgebreid diner, een zakenlunch, een koffie, een High Tea middag en zo veel meer. Elke maand verwennen wij u met een marktmenu, suggesties en nieuwe lunches.

Ook fondueliefhebbers zullen zeker een gerecht naar hun gading vinden in onze uitgebreide fonduekaart. Fonduen kan bij ons vanaf 18.00u, en ook 's zondagsmiddags tussen 12.00u en 14.00u. En dit in een afzonderlijke ruimte met afzuiging.

Genieten in een sfeer- en stijlvolle omgeving, midden in hartje Sint-Niklaas. Dit kan in de zomer op ons ruim tuinterras.

Wij wensen u alvast een aangenaam virtueel bezoek toe, en hopen u weldra te mogen verwelkomen.

Luc
Luc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

VOOR HERHALING VATBAAR!

Vriendelijke bediening in een sfeervolle omgeving. Lekker eten, heerlijke wijn en lekkere koffie. Voor herhaling vatbaar!

Helga
Helga beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Aangenaam kader sublim in service en eten !

Aangenaam verrast. Heel vriendelijk en attentvol met veel aandacht voor de wens van de klant. Wij hebben heel lekker gegeten een aanrader !

Luc
Luc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

een aangename ervaring voor herhaling vatbaar

We hebben 100% genoten van ons eten. We hebben geen enkele opmerking en gaan zeker nog terug

Romana
Romana beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeker een aanrader!

Super bediening! Gezellig kader! Lekker eten in de gezellige tuin . Belangrijk punt is de hondvriendelijkheid( kleine stille hondjes die de andere gasten niet storen zijn welkom!)

Jan

mooie brasserie

Voor de eerste maal kennis gemaakt met Brasserie 't Heerehuys. Mooi interieur, vriendelijke bediening. We hadden de keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. De borden waren heel verzorgd en lekker. Een aanrader voor een avondje gezellig eten in Sint-Niklaas