Luc
Luc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

VOOR HERHALING VATBAAR!

Vriendelijke bediening in een sfeervolle omgeving. Lekker eten, heerlijke wijn en lekkere koffie. Voor herhaling vatbaar!

Helga
Helga beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Aangenaam kader sublim in service en eten !

Aangenaam verrast. Heel vriendelijk en attentvol met veel aandacht voor de wens van de klant. Wij hebben heel lekker gegeten een aanrader !

Luc
Luc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

een aangename ervaring voor herhaling vatbaar

We hebben 100% genoten van ons eten. We hebben geen enkele opmerking en gaan zeker nog terug

Romana
Romana beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeker een aanrader!

Super bediening! Gezellig kader! Lekker eten in de gezellige tuin . Belangrijk punt is de hondvriendelijkheid( kleine stille hondjes die de andere gasten niet storen zijn welkom!)

Jan

mooie brasserie

Voor de eerste maal kennis gemaakt met Brasserie 't Heerehuys. Mooi interieur, vriendelijke bediening. We hadden de keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. De borden waren heel verzorgd en lekker. Een aanrader voor een avondje gezellig eten in Sint-Niklaas