15/20 Gault&Millau
Outgaardenstraat 23 3300 TIENEN 016.81.73.58
Franse
€€€
Toon telefoonnummer Email
Fidalgo staat garant voor service, een goede prijs-kwaliteit verhouding en een prima mix van klassiek en vernieuwing. Sinds jaren baten Filip en Christel dit gezellige restaurant uit. Zowel zakenmensen, jongeren als gastronomen hebben hun weg gevonden naar Tienen. Het restaurant biedt rust, verfijning en gedrevenheid. Dit alles aan de hedendaagse normen en wensen van de culinaire gast. Zo bereidt chefkok Filip u elke maand een nieuw menu op basis van het seizoen- en dagaanbod. Er is ook een salon/rokersruimte voorzien. Vanaf de eerste zonnestralen kan u bovendien buiten tafelen in een oase van groen. Dit restaurant werd in 2002 niet voor niets uitgeroepen tot “Grand des Demain” in de culinaire gids Gault & Millau!

Frédéric
Frédéric beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

Bon restaurant

Très bonne cuisine, originale et variée. 2 bémols : le saumon méritait 5 min de cuisson en moins et l'agneau 5 min de plus Cadre sobre mais soigné

Louis
Louis beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Dit was top.

Topkwaliteit in het bord en glas. Perfecte bediening in een rustig kader. Mooie P/K verhouding. Een restaurant waar je blijft komen.

Suzie
Suzie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Uitstekend !

Heel lekker gegeten , toffe bediening , bij het voorstellen van het menue gaf ik mee dat ik geen inktvis lust , zeer goede oplossing ,ik kreeg een ander lekker stukje vis , super hiervoor. Mooie setting , zeer ruime tafels , heel rustige omgeving ! Een aanrader als je iets hebt te vieren , er is een tafeltje van 2 zo geplaatst wat apart met zicht op de tuin .!

Amadeus

Heerlijl

Naar Fidalgo geweest met de Restodays. Waren zeer aangenaam verrast, de mise en bouches waren gewoonweg schitterend! Vlotte en zeer vriendelijke bediening!

Nayla

Agréable mais un peu trop dans les apparences

Dîner à 2 un samedi soir, formule restodays. L'ambiance est assez particulière, le restaurant étant une maison. La musique n'était pas très adaptée. Le menu s'est composé de mises en bouches, d'un cabillaud (un peu sec), d'un agneau et d'un dessert à bas de cerises. Les vins (matching wines) en majorité italiens, n'étaient pas impressionnants, et à part les mises en bouches assez surprenantes, le reste était bon mais n'avait rien d'exceptionnel. Facture 75e/pers, avec 2 coupes de champagne en apéritif. En conclusion, rien d'inoubliable.

Bart

Avondje uit in Tienen

Gebruik gemaakt van de restodays-promotie.4-gangenmenu aan 40€ per persoon.Tot zover alles perfect qua prijs/ kwaliteit! Dranken niet inbegrepen en daar zat adder onder het gras :champagne=10€/glas 12€!!voor 1 gin/tonic,20€ per persoon aangepaste wijnen(heel weinig !!)1 fles 0,5L Bru =5€ en last but not least 1 thee+1koffie=10€!!!.Uiteindelijk een financiele kater als je buitenkomt,157€ ter kennismaking kan tellen!!!Volgende keer zal ik 2 keer nadenken voor ik ga genieten van zulk aanbod.Als liefhebber van gastronomie ben ik in andere klasserestaurants met een veel beter gevoel buitengekomen.Stof tot nadenken voor de uitbaters.

JEAN-PIERRE

agreable détente

repas très soigné,ambiance détendue

andreas

aangenaam gezeten en goed gegeten

Het mag iets "persoonlijker" zijn.