Open 7/7
Toon telefoonnummer Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

kerst openingsuren
25/12 - 10.30-15.00
31/12 8.00-16.00
1/01 1.30-15.00

Paul
Paul beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

a real family restaurant close to the brewery of H

Lunchgarden is serving a delicious all day menu from superb speciality coffee at breakfast, superfood salads and hand-made woks at lunch time, modern cakes and sweet treats throughout the day , and quality wines in the evening;The general manager is helpfull and friendly.The staff is cooperative....

Els
Els beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

lekker restaurant

Het eten in de Luch Garden Tienen is altijd lekker ! Wat je ook verkiest: het smaakt ! Je kan aanschuiven wanneer je wil en bent in een wip geholpen en zeg nu eens eerlijk ... waar krijgt je nog een hoofdgerecht, een nagerecht en een drankje voor 10 euro ??? Je wordt bovendien nog vriendelijk bediend. Voor mij mag het meerdere keren in de week Lunch Garden Tienen worden als restaurantbezoek ! (we wonen nochtans op 15 k maar zover rijden hebben we er graag voor over). els

Jo
Jo beveelt dit restaurant aan voor: Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Snelle lunch

We zijn vorige week gaan eten in de Lunch Garden Tienen en hebben beide tussenrib seignant gegeten met frietjes. Kwaliteit was ok, maar het vlees was al bijna koud vooraleer we gedaan met eten hadden (je moet na het bakken van het vlees nog wachten op de frieten) en dan aanschuiven aan de kassa, dan een plaats zoeken en je installeren.... intussen ligt je vlees al een tijd af te koelen op je bord. Voor de rest hadden we geen opmerkingen, lekkere pils erbij gedronken en het gebak als nagerecht was ook in orde. Wij komen dus nog terug, hopelijk kunnen ze de borden wat meer opwarmen zodat het vlees minder snel koud wordt.