Kruisstraat 2 8640 WESTVLETEREN

Ch A Rlotte
Ch A Rlotte beveelt dit restaurant aan voor: Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

prachtig gegeten voor een meer dan redelijke prijs

aangenaam verrast van de mogelijkheden die geboden worden om het de kinderen ( en intussen ook de grootte mensen) aangenaam te maken . Lekker gegeten . Door de uitgebreide kaart is het niet mogelijk om kort op de bal te spelen . De wachttijd nemen we er graag bij !

Marielle

Prima keuken, maar we komen niet meer terug

Wat een teleurstelling. Vooraf gereserveerd voor 6 personen. Geen begroeting bij aankomst, tafel was niet ingedekt, zelf moeten vragen of we een aperitief konden bestellen, geen uitleg bij amuse. Niet het gevoel dat we welkom waren. De keuken was goed, de gerechten waren lekker. Mevrouw vertelde ons dat het examen tijd is en dat er daardoor niet genoeg personeel was. Beter een tafel weigeren dan ontevreden klanten. Jammer, we keken uit naar een fijne, gezellige avond.

Ch A Rlotte GevAert
Beoordeeld op  24/08/2016

gezien het hier duidelijk om een kindvriendelijk en familierestaurant gaat moet je dit ook zo beoordelen . Door de grote keuze dat ze laten op de kaart is het uiteraard niet zo gemakkelijk om alles tijdig ? klaar te krijgen

helga

veel geduld....

een mooie avond, prachtige locatie, zag er veelbelovend uit. Bij het binnenkomen werden we echter niet begroet, dan maar naar het terras, in de avondzon. we waren om 19u30 daar, om 21u30 hebben we onze hoofdschotel gegeten...geen excuses voor het zeer lange wachten. hier komen we niet meer terug.

Thomas

Kindvriendelijk Restaurant

Kindvriendelijk en lekker eten. Vooral het stoofpotje van varkenswangetjes is zeer lekker.

Tom

Zeer lekker gegeten!

Alles wat we hier gegeten hebben, was uitstekend van kwaliteit. Wel traditionele bereidingen. Bovendien ideaal met kinderen door de speeltuin buiten en de speelhoek binnen. Vrij groot restaurant ook, maar wel best vooraf reserveren.

stef

Familiefeest gehad in Resto Bazil op 3/9. Overh...

Familiefeest gehad in Resto Bazil op 3/9. Overheerlijk gegegeten, niets op aan te merken. Wel op de ondermaatse service en lange wachttijden. Ook de netheid van de zaak kan beter. Beperkte wijnkaart maar wel zeer lekkere wijnen gedronken, al kon bazin geen info/raad geven hierover... Jammer dat dit alles de lekkere keuken overschaduwt. Nog wat werk aan de winkel dus.

Ch A Rlotte GevAert
Beoordeeld op  21/08/2016

mensen verwachten teveel van een kindvriendelijke zaak ! lekker gegeten !